Management Assistent voor A-opleiding
Wat ga je doen?
Je bent hier de organisatorische spil in het web en een professionele gastvrouw/ gastheer voor diverse partijen.
Je verricht uiteenlopende secretariële en administratieve werkzaamheden. Je helpt bij de voorbereiding van vergaderingen en neemt deel aan verschillende overleggen, notuleert, beheert de complexe agenda van de A-opleider en maakt afspraken met meerdere deelnemers. Je onderhoudt contacten met opleiders, AIOS, supervisoren, teammanagers, coördinatoren van opleidingsonderdelen, co-assistenten, HR, Finance, Facilitair Servicecentrum en andere samenwerkingspartners zoals het consortium-onderwijssecretariaat, NVvP, RGS etc.
Je voorziet en regelt tijdig allerhande voorkomende zaken, w.o. accreditatie aanvragen, facturaties en contracten (SpendCloud), (verlof)registraties van medewerkers (Monaco, Insite) en diverse taken mbt de opleidingsplanning, zoals sollicitatieprocedures, onderwijsroosters voor de diverse programma’s van het lokale onderwijs en je instrueert AIOS en supervisoren.
In afstemming met de A-opleider en de plaatsvervangend opleiders met wie je werkt, geef jij zelf kleur en invulling aan je functie.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende, verantwoordelijke dynamische baan waarin je samenwerkt met betrokken en enthousiaste collega’s
- Een contract van 36 uur voor de duur van een jaar, met zicht op een vaste aanstelling
- Een salaris in FWG 50 van de GGZ CAO
- Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
- Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
- In beginsel werk je op een fijne eigen werkplek in het centrum van Utrecht (Lange Nieuwstraat 119), midden in het vuur van de A-opleiding en in nauw contact met de A-opleider Arjan Braam, de plaatsvervangend opleiders, de AIOS en andere collega’s van Altrecht. maar in geval noodzakelijk kun je in incidentele situaties ook gebruik maken van goede thuiswerk faciliteiten.
Wat breng je mee?
- Je bent in staat om de organisatie van de A-opleiding, met jouw meerjarige ervaring in een soortgelijke functie, zelfstandig te managen en op hoog niveau te houden. Tegelijk werk je graag samen voor en met de betrokken collega’s
- Je hebt affiniteit met de wereld van opleiden. Kennis van/ervaring in de GGZ is een pré
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau en een relevante opleiding voor de functie (allround management assistent opleidingsorganisatie). Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
- Je werkt het liefst in een dynamische omgeving, kunt goed plannen en organiseren, je bent stressbestendig en flexibel ingesteld Ook ben je in staat om met de nodige organisatiesensitiviteit te beoordelen welke prioriteiten er zijn en hoe te handelen
- Je bent gewend integer om te gaan met vertrouwelijke informatie over personen en de instelling.
- Je werkt discreet en hebt ook lef om contacten te leggen met externe partijen, welke plek zij in de hiërarchie ook hebben
- Jij bent accuraat, hebt oog voor nieuwe ontwikkelingen en denkt graag in mogelijkheden, ook op momenten dat het tegen zit
- Verder is het prettig dat je over geduld en vasthoudendheid beschikt en een goed gevoel voor humor hebt om als de “olie tussen de raderen” te kunnen fungeren!
Nieuwsgierig geworden?
Dan zien wij graag jouw sollicitatie, gericht aan A-opleider prof. dr. A.W. (Arjan) Braam, tegemoet via onderstaande sollicitatieknop!
Twijfel je nog of deze baan iets voor jou is? Neem dan gerust contact op met Rita Vos, bereikbaar op telefoonnummer +31-30-2308614.
Bijzonderheden
Interne en externe sollicitaties worden tegelijkertijd in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.