Deeltijd & klinisch

Verpleegkundige Pitstop

Wat ga je doen?
Als verpleegkundige ben je verantwoordelijk voor het therapeutische leefmilieu van de unit tussen zondagavond en vrijdagmiddag. Je zorgt ervoor dat de basisvoorwaarden voor een veilig klimaat bewaakt worden en draagt zorg voor de overige randvoorwaarden, zodat de patiënten optimaal kunnen profiteren van het programma. Tevens neem je deel aan onderdelen van het groepsprogramma, waaronder de dagopening en -sluiting.  Als professional ben je in staat om je kennis en vaardigheden in te zetten binnen het multidisciplinaire team en je levert vanuit jouw discipline een bijdrage aan de uitvoering van het programma en aan het therapeutisch leefmilieu. Daarnaast wordt verwacht mee te denken m.b.t. het vormgeven van nieuwe beroepsinhoudelijke ontwikkelingen.

Wat bieden wij jou?

  • Een aanstelling voor bepaalde tijd
  • Een salaris volgens cao GGZ
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog) specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • De mogelijkheid tot het volgen van verschillende trainingen en cursussen, zodat jij je kunt blijven ontwikkelen.

Wat breng je mee?
Wij zoeken een Verpleegkundige die:

  • Beschikt over een relevante verpleegkundige opleiding (MBO of HBO) met een differentiatie GGZ heeft
  • Ervaring heeft in de GGZ 
  • Goede empathische kwaliteiten heeft 
  • Crisisbestendig is
  • Het vermogen heeft om met tegenoverdracht om te gaan
  • Bereid is onregelmatige diensten te draaien.
  • Een grote mate van flexibiliteit en relativeringsvermogen bezit 
  • Beschikt over voldoende zelfreflectie, humor
  • Affiniteit heeft met het werken in een therapeutisch leefmilieu, multidisciplinair team, intensieve (groeps)therapie en bekend is met angst/stemmings en persoonlijkheidsstoornissen.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Akke van der Ploeg, GZ-psycholoog, 06-22473629.

Bijzonderheden
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Psychiater Gebiedsteam regio Zuid Oost Utrecht en Zeist kern

Wat ga je doen?
Als psychiater speel je een belangrijke rol in zowel het borgen en door ontwikkelen van de specialistische behandeling als het zorgdragen van de inhoud. Als hoofdbehandelaar ben je (medisch) verantwoordelijk voor de behandeling van de patiënten binnen jouw afdeling. Zo houdt je je bezig met intakes, het opstellen en uitvoeren van behandelplannen en diagnostiek. Dit doe je zeker niet alleen; vanuit een multidisciplinair team wordt met elkaar gewerkt aan de zorg aan onze patiënten. Als psychiater heb je hierin een adviserende en coachende rol richting jouw collega’s en durf je de leiding te nemen. In het team werk je samen met je collega psychiater.

Je streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen en levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van je team, de behandeleenheid en de veranderprocessen. Jouw mening over beleidsmatige onderwerpen en verbeteringen in behandelprocessen wordt dan ook erg gewaardeerd. Altrecht vindt het belangrijk om oog en oor te hebben voor het hele verhaal van de patiënt, met haar naasten en haar context. Vanuit die visie werken we dan ook veel samen met diverse netwerkpartners, waarbij je als psychiater in staat bent deze samenwerking te verbeteren of uit te breiden.

Naast het werken op jouw afdeling, werk je een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Wat bieden wij jou?

  • Het comfort van een aanstelling voor onbepaalde tijd
  • Een marktconform salaris in de AMS-schaal van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • Een functie waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • Een persoonlijk opleidingsbudget conform CAO GGZ t.b.v. herregistratie in het BIG-register van € 4.438,- per jaar
  • De kans om jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen. Aangezien dit per persoon en per werkplek maatwerk vraagt, gaan we hierover graag met je in gesprek.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt (bijna) over een registratie als psychiater en bijbehorende BIG registratie en AGB-code. Ben je bijna klaar met jouw opleiding tot psychiater? Ook dan gaan we graag met je in gesprek over de mogelijkheden
  • Je draagt medisch-psychiatrische verantwoordelijkheid voor de behandeling van de patiënten van het gebiedsteam
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt energie van het steeds weer vinden van een passende (behandel)weg in de complexiteit van elke zorgvraag.
  • Je bent in staat medicamenteuze behandeling evalueren, starten en uitvoeren
  • Je adviseert teamleden over het te voeren behandelbeleid
  • Je werkt aan het verder door ontwikkelen van onze specialistische zorg
  • Je denkt mee aan het verder optimaliseren van de kwaliteit van de aangeboden behandelingen
  • Je geeft richting aan de verdere ontwikkelingen van gebiedsgerichte zorg en meedenken over de vormgeving hiervan in samenwerking met de drie andere psychiaters van de gebiedsteams Zeist e.o
  • Je gaat deel uit maken van een multidisciplinair team. Dat betekent intensief samenwerken met de collega's maar ook met collega's buiten het team en verwijzers
  • Je behandelt vanuit een herstelgerichte visie
  • Je bent bereid een aantal keer per maand mee te werken in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.  

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Agnes Schrier, collega psychiater van Gebiedsteam Zeist kern, per mail a.schrier@altrecht.nl of telefonisch op 06-12000642.

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken of een dagdeel mee te lopen, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden   
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Op deze vacature is een aanbrengbonus voor medewerkers van toepassing.

Behandelmedewerker GIT-PD Noord

Wat ga je doen?
Samen met collega's voer je de behandeling uit, gericht op het bevorderen van herstel-ondersteunende zorg. Hierin staan het opbouwen van een behandelrelatie en het herstelproces centraal.
Als behandelmedewerker coördineer je de behandeling van een aantal patiënten, onder eindverantwoordelijkheid van de hoofdbehandelaar. Dit betekent dat je het initiatief neemt in de verschillende stappen van het behandelproces, zoals het opstellen van het behandelplan, CPAP en de zorgmonitor.
In je rol als behandelmedewerker voer je individuele gesprekken met patiënten en zoek je actief samenwerking met ketenpartners en het systeem rondom de patiënt. Ook ben je betrokken bij de behandeling van andere patiënten van het team. Het doen van groepsbehandelingen behoort tevens tot de werkzaamheden.
Je wordt uitgenodigd actief mee te denken met de kwaliteitsontwikkeling van het behandelaanbod.

Taken bij deze functie

  • Behandelen en begeleiden van patiënten middels individuele contacten
  • Het doen van intakes
  • Het vormgeven van de instroomfase
  • Afstemmen van de zorg met behandelverantwoordelijke en andere teamleden
  • Bijdrage leveren aan groepsbehandelingen
  • Bijdrage leveren aan ontwikkeling van het aanbod en de kwaliteit van zorg, o.a. op het gebied van herstel, betrekken van netwerk, implementeren GIT-PD
  • Geven van informatie en advies aan andere disciplines en externen m.b.t. het zorgaanbod en de doelgroep.

Wat bieden wij jou?

  • Een plek waar je je (verder) kunt ontwikkelen als behandelaar van persoonlijkheidsstoornissen
  • Samenwerking in een betrokken en enthousiast team
  • Veel ruimte voor collegiale steun en uitwisseling in MDO's, intervisie en vakinhoudelijk overleg
  • Een actief scholingsbeleid met o.a. een basisscholing in de GIT-PD methode 
  • Een contract van 32-36  uur (in overleg) voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband
  • Inschaling en salaris conform de CAO-GGZ in schaal 50/55, afhankelijk van opleiding en werkervaring
  • Een chromebook en telefoon om flexibel te kunnen werken
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te kunnen werken
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een afgeronde opleiding als SPV, HBO-V, SPH, Maatschappelijk werker,, psycholoog of GGZ Agoog
  • Je beschikt over een bij de opleiding behorende BIG- en/of beroepsregistratie
  • Je hebt affiniteit met en bij voorkeur ervaring in het werken met patiënten met  persoonlijkheidsstoornissen
  • Je hebt ervaring in het uitvoeren van ambulante behandelingen, ervaring in het werken met groepen is zeer welkom 
  • Je bent iemand die oog en oor heeft voor het hele verhaal van de patiënt en juist daarom ben je sterk in het maken van contact met patiënten, naasten en netwerkpartners
  • Je bent flexibel, hebt doorzettingsvermogen en tegelijkertijd ben je in staat op een adequate manier grenzen te stellen. Met andere woorden, het werk stelt je geregeld voor een puzzel, maar dat is voor jou nou net een deel van het plezier
  • Je bent in staat en bereid om op je eigen functioneren te reflecteren en een zekere mate van openheid en oprechtheid naar collega's en patiënten te laten zien
  • Je vindt het leuk om jezelf te ontwikkelen en je vakkennis te vergroten
  • Je houdt van aanpakken en beschikt over een gezonde dosis humor en het vermogen te relativeren
  • Je bent bereid een aantal keer per maand mee te werken in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht  (geldt alleen voor SPV- en). Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.  

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Regina Heeringa (Teammanager) via r.heeringa@altrecht.nl of telefonisch: 06-20742764.
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken of een dagdeel mee te lopen, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden          
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat we bij gelijke geschiktheid voorrang.

Coördinerend Verpleegkundige / Begeleider

Wat ga je doen?
Als Coördinerend Verpleegkundige / Begeleider maak je deel uit van een multidisciplinair team, waarin iedereen vanuit haar eigen expertise bijdraagt aan een gezamenlijk doel: goede zorg voor onze patiënten. In de rol van coördinerend verpleegkundige/begeleider houd je je vooral bezig met de coördinatie van werkzaamheden en in het coachen en begeleiden van je collega’s. Jouw inbreng in de dagelijkse praktijk heeft een belangrijke invloed op het goed functioneren van het team. Je bent mede verantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorg voor onze patiënten, doet voorstellen tot verbetering en werkt hierin nauw samen met je leidinggevende. Je kan overstijgend denken. Daarnaast heb je taken in de opname coördinatie.

Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie van de zorg rond toegewezen patiënten en de uitvoering van de verpleegkundige zorg en begeleiding in het algemeen. Je geeft samen met de patiënt en het behandelteam de zorg vorm op basis van individuele behandeldoelen. Je kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt en hebt een open, klantgerichte houding. Tegelijk kun je ook begrenzen als de situatie daarom vraagt. Om doelen zo goed mogelijk te bereiken werk je niet alleen intensief samen met je directe collega’s en de patiënt, maar ook met naasten, collega’s uit andere teams en ketenpartners.
Vanuit de functie van verpleegkundige/ begeleider lever je een belangrijke bijdrage aan het vinden, ontwarren en versterken van de gezonde lijn in iemands verhaal. Naast de zorg en begeleiding aan patiënten neem je als coördinerend verpleegkundige/begeleider ook actief deel aan activiteiten ten behoeve van de ontwikkeling van de unit en het team.

Wat bieden wij jou?

  • Een coördinerende functie in een gemotiveerd en betrokken team
  • Een contract van 28-32 uur
  • Een uitdagende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team en de mogelijkheid om mee te denken over verbeteringen en ontwikkelingen
  • Het comfort van een aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vaste aanstelling
  • Een salaris in FWG 50 van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Verschillende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, zodat jij je kunt blijven groeien in jouw rol!

Wat breng je mee?

  • Minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt ervaring als Coördinerend Verpleegkundige / Begeleider
  • Een afgeronde relevante HBO studie in de zorg, als verpleegkundige heb je een BIG-registratie
  • Kennis van ART en Triple C is een pre, maar niet noodzakelijk
  • Je werkt graag samen in een team en bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen en dit bespreekbaar te maken. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend en dit doe je op een prettige manier
  • Je bent bereid om verschillende type diensten te draaien volgens rooster. Uiteraard heb je recht op de onregelmatigheidstoeslagen conform CAO GGZ.

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden? 
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om koffie te komen drinken en kennis te maken

Bijzonderheden
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige Focaal UZO

Wat ga je doen?
Als Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige (SPV) maak je deel uit van een multidisciplinair team, waarin iedereen vanuit haar eigen expertise bijdraagt aan een gezamenlijk doel: goede zorg voor onze patiënten. In deze afwisselende functie houd je je bezig met verschillende onderdelen van het behandelproces. Intakes, het optreden en samenwerken in crisissituaties en het verzorgen van systeem- en klachtgerichte behandelingen zijn hier voorbeelden van. 
Als SPV ben je zorgcoördinator van de patiënten in je eigen caseload en je bent betrokken bij groepstherapieën. Je kijkt en luister je naar het hele verhaal van de patiënt, om zo de herstel ondersteunende zorg te bevorderen. Het betrekken van naasten en netwerkpartners hierbij vind je belangrijk en vanzelfsprekend. Je maakt deel uit van een team waarin enthousiaste collega's staan voor de doelgroep en voor het verder optimaliseren van de zorgverlening. Jouw inbreng hierbij wordt dan ook erg gewaardeerd. Naast het werken op jouw afdeling, werk je een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog) specialistische GGZ, waarin jij echt het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • Een functie vanuit waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • De kans jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen
  • Een aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een salaris in FWG 55 van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep
  • Ervaring met het werken als SPV in een ambulante setting heeft natuurlijk de voorkeur, maar ook zonder deze ervaring ben je welkom
  • Je bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt
  • Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel) weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je kunt goed zelfstandig werken, en tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Jij denkt graag in mogelijkheden in plaats van in problemen, juist op momenten dat het tegenzit
  • Je beschikt over een afgeronde opleiding verpleegkunde aangevuld met een SPV opleiding. 
  • Je beschikt over een geldige BIG-registratie en AGB-code
  • Je bent enthousiast en positief ingesteld.

​​​​​​Nieuwsgierig geworden?
Heb je interesse of twijfel je of deze baan iets voor jou is?
Neem dan contact op met de Olga Rosicka, per mail: o.rosicka@altrecht.nl of telefonisch op 06-57833233.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

GGZ agoog / Behandelmedewerker Focaal UZO

Wat ga je doen?
Als behandelmedewerker / GGZ agoog maak je deel uit van een multidisciplinair team, waarin iedereen vanuit haar eigen expertise bijdraagt aan een gezamenlijk doel: goede zorg voor onze patiënten.
Samen met collega's voer je de behandeling uit, gericht op het bevorderen van herstel-ondersteunende zorg. Hierin staan het opbouwen van een behandelrelatie en het herstelproces centraal. Als behandelmedewerker/GGZ agoog coördineer je de zorg van patiënten, onder eindverantwoordelijkheid van de hoofdbehandelaar. Dit betekent dat je het initiatief neemt in de verschillende stappen van het behandelproces, zoals het opstellen van het behandelplan, CPAP en de zorgmonitor. Je voert individuele gesprekken met patiënten en je zoekt je actief samenwerking met ketenpartners en het systeem rondom de patiënt. Het doen van groepsbehandelingen behoort tevens tot de werkzaamheden.

Je maakt deel uit van een team waarin enthousiaste collega's staan voor de doelgroep en voor het verder optimaliseren van de zorgverlening. Jouw inbreng hierbij wordt dan ook erg gewaardeerd.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog) specialistische GGZ, waarin jij echt het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • Een functie vanuit waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • De kans jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen
  • Een aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een salaris in FWG 50 of FWG 55 van de GGZ CAO, afhankelijk van opleiding en werkervaring
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Naast ervaring en affiniteit met met onze doelgroep, heb je ervaring met het werken als behandelmedewerker / GGZ agoog in een ambulante setting 
  • Je krijgt er energie van om een behandelrelatie op te bouwen met cliënten met een hoogcomplexe zorgvraag en een verbinder te zijn tussen cliënt, zijn/ haar systeem en onze ketenpartners om zo gezamenlijk de passende (behandel)weg te vinden
  • Vanuit zelfstandigheid en initiatief werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Jij denkt graag in mogelijkheden in plaats van in problemen, juist op momenten dat het tegenzit. Je bent enthousiast en positief ingesteld.

Nieuwsgierig geworden?
Heb je interesse of twijfel je of deze baan iets voor jou is?
Neem dan contact op met de Olga Rosicka, per mail: o.rosicka@altrecht.nl of telefonisch op 06-57833233.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

GZ-psycholoog gebiedsteam Nieuwegein (zwangerschapsvervanging)

Waar ga je werken
Gebiedsteams verlenen ambulante zorg aan mensen die kwetsbaar zijn vanwege ernstige psychische aandoeningen en vaak meerdere diagnoses tegelijkertijd hebben. Het specialisme van de Gebiedsteams ggz is de behandeling van mensen met een psychotische kwetsbaarheid.  Onze cliënten hebben vaak problemen en hulpvragen op meerdere levensgebieden, zoals wonen, werken, dagbesteding, sociale contacten, financiën, zingeving en gezondheid. 

Binnen het gebiedsteam Nieuwegein werk je in een enthousiast, goed opgeleid team met verschillende professionals, om samen de beste herstelgerichte zorg te kunnen bieden. Ons team werkt continu met elkaar aan het verder optimaliseren van de zorgverlening. Geen enkele dag verloopt hetzelfde;  

We begeleiden cliënten vaak voor langere tijd, met ruimte voor zowel crisiszorg als herstelgerichte zorg, huisbezoeken of op locatie, contacten met de gemeente en woonbegeleiding en intakes met meer diagnostiek. Hierin kunnen we goed aansluiten bij de wisselende behoeftes van onze cliënten. We hebben korte lijnen met onze netwerkpartners en collega’s van andere afdelingen van Altrecht. 
 
Wat ga je doen?
Als GZ-psycholoog maak je deel uit van een gebiedsgericht multidisciplinair team, met een andere GZ-psycholoog, zes casemanagers, een SPV, een ervaringsdeskundige, twee psychiaters, een psychomotorisch therapeut, een verpleegkundig specialist en een verpleegkundig specialist in opleiding. Iedereen draagt vanuit de eigen expertise bij aan een gezamenlijk doel: herstel ondersteunende zorg voor onze patiënten. 

Als GZ-psycholoog speel je een belangrijke rol in de behandeling van onze patiënten. Binnen een multidisciplinair team voer je individuele en/of groepsbehandelingen uit. Daarnaast houd je je bezig met intakes, het opstellen van behandelplannen en psychodiagnostisch onderzoek. Naast jouw rol in behandeling en onderzoek vinden wij ook jouw mening over de ontwikkeling van het behandelbeleid en de kwaliteit van zorg belangrijk. Om de zorg aan onze patiënten te blijven verbeteren denk je hier samen met jouw team over na, waarbij jouw inbreng erg wordt gewaardeerd.

In je werk kijk en luister je naar het hele verhaal van de patiënt, om zo de herstelondersteunende zorg te bevorderen. Het betrekken van naasten en netwerkpartners vind je hierbij dan ook belangrijk en vanzelfsprekend.

Vanuit de functie van GZ-psycholoog lever je dus een belangrijke bijdrage aan het vinden, ontwarren en versterken van de gezonde lijn in het verhaal van onze patiënten. 

Om de verschillende behandel onderdelen goed op elkaar af te stemmen, neem je deel aan diverse overlegvormen zoals werkoverleg, MDO, overdracht en intervisie. 

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris in FWG 65 van de GGZ CAO.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand) en een eigen balansbudget.
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende, outreachende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten.
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair ervaren team. Doordat we een groot team zijn, hebben we veel gezamenlijke expertise in huis en kunnen we makkelijk voor elkaar inspringen wanneer dat nodig is.
  • Een werkplek in een nieuw pand met een goed werkklimaat en andere Altrecht afdelingen in hetzelfde gebouw

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding tot GZ-psycholoog en bijbehorende BIG registratie en AGB-code
  • Je beschikt over een LOGO verklaring
  • Je bent een GZ-psycholoog die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt en je krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep en krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden voor elke patiënt
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je  graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je werkt graag samen in een team en bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen en dit bespreekbaar te maken. Je kunt feedback goed geven en ontvangen
  • Jij denkt graag in mogelijkheden in plaats van in problemen, en zet hierbij jouw creatief oplossend vermogen in
  • Je bent digitaal vaardig, kunt planmatig werken en zorgt dat je voldoet aan de afgesproken tijdsnormen aan directe zorgtijd.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Maryvonne Kurris. Telefonisch bereikbaar op ma, di en do: 06-83269986 of via de mail: m.kurris@altrecht.nl.

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op, zodat we je meer kunnen vertellen over hoe we werken 

Bijzonderheden          
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat we bij gelijke geschiktheid voorrang.

Verpleegkundige Utrecht en Den Dolder

Wat ga je doen?
Als verpleegkundige maak je deel uit van een multidisciplinair team, waarin iedereen vanuit haar eigen expertise bijdraagt aan een gezamenlijk doel: goede zorg voor onze patiënten. 

Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie van de zorg rond toegewezen patiënten en de uitvoering van de verpleegkundige zorg en begeleiding in het algemeen. Je geeft samen met de patiënt de zorg vorm op basis van individuele behandeldoelen. Je kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt en hebt een open, klantgerichte houding. Tegelijk kun je ook begrenzen als de situatie daarom vraagt. Om doelen zo goed mogelijk te bereiken werk je niet alleen intensief samen met je directe collega’s en de patiënt, maar ook met naasten, collega’s uit andere teams en ketenpartners.

Vanuit de functie van verpleegkundige lever je dus een belangrijke bijdrage aan het vinden, ontwarren en versterken van de gezonde lijn in iemands verhaal. Naast de zorg en begeleiding aan patiënten neem je ook actief deel aan activiteiten ten behoeve van de ontwikkeling van de unit en het team.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team en de mogelijkheid om mee te denken over verbeteringen en ontwikkelingen
  • Het comfort van een aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vaste aanstelling
  • Een salaris in FWG 45 van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Verschillende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, zodat jij je kunt blijven groeien in jouw rol

Wat breng je mee?

  • Je bent iemand die oog en oor heeft voor het hele verhaal van de patiënt en juist daarom ben je sterk in het maken van contact met patiënten, naasten en netwerkpartners
  • Je werkt graag samen in een team en bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen en dit bespreekbaar te maken. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend en dit doe je op een prettige manier
  • Jij denkt graag in mogelijkheden in plaats van in problemen, ook op momenten dat het tegen zit
  • Je werkt graag in een dynamische omgeving en hebt een hoge stressbestendigheid
  • Je bent bereid om verschillende type diensten te draaien volgens rooster. Uiteraard heb je recht op de onregelmatigheidstoeslagen conform CAO GGZ
  • Je hebt affiniteit met de patiënten doelgroep. Het is een pré als je met deze doelgroep reeds ervaring hebt opgedaan maar is geen must
  • Je hebt een afgeronde opleiding Verpleegkunde en geldige BIG-registratie (en eventueel beschik je over een AGB-code).
  • Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden? 
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om koffie te komen drinken en kennis te maken.
Het inwinnen van referenties kan onderdeel zijn van de procedure.

Verpleegkundige Acute psychiatrie kliniek ouderen

Wat ga je doen?
Vanuit de functie van verpleegkundige bij de kliniek Ouderen speel jij een zeer belangrijke rol in het klinische proces waar de patiënt zich in bevindt. Als verpleegkundige heb je een eigen caseload van patiënten die aan jou worden toevertrouwd. Voor hen ben je verantwoordelijk voor de organisatie, coördinatie en uitvoering van de verpleegkundige zorg. Daarnaast zorg je samen met je collega’s dat tijdens jouw dienst de zorg aan alle patiënten binnen de afdeling zo optimaal mogelijk verloopt. Je levert een actieve bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de kwaliteit van de verpleegkundige zorg. Maar ook over andere onderwerpen binnen de behandeling denk je mee. Zoals verdere uitbouw en vormgeving van familiebeleid, herstelgericht werken, bejegening en het terugdringen van dwang en drang binnen de kliniek.

Wat bieden we jou?

  • De mogelijkheid om je te ontwikkelen in het herstel gericht werken voor jou als professional en als team
  • De mogelijkheid om direct te starten met een overeenkomst voor onbepaalde tijd
  • Afhankelijk van ervaring en opleidingsniveau bieden wij FWG 45 / 50
  • Er is een arbeidsmarkttoeslag van 5% voor verpleegkundigen in FWG 45
  • Een functie in FWG 50 is voor HBO'ers met 2 jaar en MBO'ers met 5 jaar relevante werkervaring
  • Daarnaast bieden we een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden en ruime bij- en nascholingsmogelijkheden
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een afgeronde opleiding verpleegkunde MBO of HBO
  • Je beschikt over een geldige BIG-registratie als verpleegkundige met AGB-code
  • Je bent bereid om verschillende type diensten te draaien volgens rooster. Uiteraard heb je recht op de onregelmatigheidstoeslagen conform CAO GGZ

Nieuwsgierig geworden?
Heb je interesse of twijfel je of deze baan iets voor jou is?
Neem dan contact op met de Chantal ten Have, teamleider, per mail: c.ten.have@altrecht.nl of telefonisch op 0630548087.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Klinisch Psycholoog

Wat ga je doen?
We zoeken een Klinisch Psycholoog voor patiëntenzorg binnen onze afdeling ambulant en/of (intensieve) dagbehandeling. Je werkt als regiebehandelaar en coördinerend behandelaar binnen een multidisciplinair team en werkt samen met patiënten, hun naasten, collega’s binnen Eikenboom en netwerkpartners. Als Klinisch Psycholoog heb je een coachende en motiverende rol richting je collega’s en is de begeleiding en supervisie van psychologen in opleiding tot GZ-psycholoog, klinisch psycholoog of psychotherapeut één van je taken. Je durft leiding te nemen en streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen binnen het maatschappelijke/financiële spanningsveld waar de specialistische GGZ zich in bevindt. Je draagt bij aan het formuleren van beleid en het uitdragen van verbetering van de behandelprocessen. Je vervult een rol in het interne achterwachtschema onder kantooruren.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • De kans om jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen. We gaan hierover graag met je in gesprek
  • Een aanstelling voor onbepaalde tijd voor 16 uur
  • Een marktconform salaris FWG 75, conform de CAO GGZ
  • Een persoonlijk opleidingsbudget
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een (bijna) afgeronde opleiding tot Klinisch Psycholoog
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Je kan feedback goed geven en ontvangen
  • Je neemt graag initiatief en leiding en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbeteringen
  • Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan gerust contact op met Henk Jan Vos, teammanager, h.vos@altrecht.nl of 06-29249736.
Je bent van harte welkom om kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen.
Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.