Ambulant

Verpleegkundig Specialist Gebiedsteam GGZ Zeist Kern

Wat ga je doen?
Als Verpleegkundig Specialist heb je een belangrijke rol in de behandeling van onze patiënten. In een multidisciplinair team werk jij als regiebehandelaar samen met collega’s die allemaal hun eigen inhoudelijke expertise inzetten. Als Verpleegkundig Specialist heb jij oog en oor voor het hele verhaal van de patiënt. Je werkt dan ook intensief samen met de patiënt, zijn/haar naasten, collega’s binnen en buiten jouw team en netwerkpartners.
Je hebt een uitdagend en veelzijdig takenpakket en houdt je bijvoorbeeld bezig met het voeren van intakes, het opstellen en uitvoeren van behandelplannen en onderzoek en evaluaties rondom medicatie. Vanuit jouw professionele attitude en (klinische) expertise coach jij jouw collega’s. Naast jouw rol in de behandeling, is er ruimte voor het mee ontwikkelen van beleid en het coachen bij trajecten gericht op innovatie en kwaliteitsverbetering. Jouw mening hierover wordt dan ook erg gewaardeerd!
  
Wat bieden wij jou?

  • Het comfort van een aanstelling voor een jaar met uitzicht op verlenging
  • Een salaris in FWG 65 van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende baan in een dynamische omgeving, waarin jij écht het verschil kunt maken
  • De mogelijkheid om actief mee te denken over ontwikkelingen en verbeteringen, zodat onze zorg zo goed mogelijk blijft aansluiten bij de doelen en wensen van onze patiënten
  • Diverse ontwikkelmogelijkheden, zodat jij kunt blijven groeien in jouw vak
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast team

 Wat breng je mee?

  • Je bent een BIG geregistreerde Verpleegkundig Specialist GGZ en je bent in het bezit van een AGB-code
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bij voorkeur heb je hiermee reeds ervaring opgedaan
  • Het werken in een dynamische, soms hectische, werkomgeving is voor jou een positieve uitdaging
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar werkt ook graag in een multidisciplinair team
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt dingen bespreekbaar. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend en dit doe je op een prettige manier 
  • Je bent diplomatiek, neemt initiatief, hebt oog voor triëren en bent gespreksvaardig
  • Je kunt methodisch werken en stimuleert anderen dit ook te doen
  • Je neemt graag initiatief, bent een goede sparringpartner voor collega's en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbetering

Nieuwsgierig geworden?
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om eerst kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.
 
Bijzonderheden          
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen.
Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

GZ-psycholoog Gebiedsteam Woerden

Wat ga je doen?
Als GZ-psycholoog speel je een belangrijke rol in de behandeling van onze patiënten. Binnen een multidisciplinair team voer je individuele en/of groepsbehandelingen uit. Daarnaast houd je je bezig met intakes, het opstellen van behandelplannen en psychodiagnostisch onderzoek. Naast jouw rol in behandeling en onderzoek vinden wij ook jouw mening over de ontwikkeling van het behandelbeleid en de kwaliteit van zorg belangrijk. Om de zorg aan onze patiënten te blijven verbeteren denk je hier samen met jouw team over na, waarbij jouw inbreng erg wordt gewaardeerd.

In je werk kijk en luister je naar het hele verhaal van de patiënt, om zo de herstelondersteunende zorg te bevorderen. Het betrekken van naasten en netwerkpartners vind je hierbij dan ook belangrijk en vanzelfsprekend.

Vanuit de functie van GZ-psycholoog lever je dus een belangrijke bijdrage aan het vinden, ontwarren en versterken van de gezonde lijn in het verhaal van onze patiënten. 

 Wat bieden wij jou?

  • Het comfort van een aanstelling voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
  • Een marktconform salaris in FWG 65 van de GGZ CAO 
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • De mogelijkheid om mee te denken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • De mogelijkheid tot het volgen van verschillende trainingen en cursussen, zodat jij je kunt blijven ontwikkelen
  • Tevens worden bij Altrecht jaarlijks GZ-psychologen opgeleid tot klinisch psycholoog, dus ook daar ligt een ontwikkelmogelijkheid.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een (bijna) afgeronde opleiding tot GZ-psycholoog en bijbehorende BIG registratie en AGB-code
  • Je beschikt over een LOGO verklaring
  • Je bent een GZ-psycholoog die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt en je krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep en krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden voor elke patiënt
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je  graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Je kan feedback goed geven en ontvangen
  • Je hebt kennis van en ervaring met therapeutische behandelingen.

Het inwinnen van referenties kan onderdeel zijn van de procedure.

Nieuwsgierig geworden? 
Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Peter Hopman op nummer 06-82682157 of per mail p.hopman@altrecht.nl.
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Basispsycholoog-interviewer Zorgmonitor

Wat bieden wij?

  • Een contract voor de duur van een jaar, met uitzicht op verlenging
  • Een salaris in gedeeltelijk FWG 55 (als basispsycholoog) en gedeeltelijk FWG 25 (als administratief medewerker voor het administratieve gedeelte van het werk), respectievelijk 60% en 40%
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een afgeronde masteropleiding in klinische psychologie, neuropsychologie of orthopedagogiek
  • Je bent in het bezit van een LOGO-verklaring of verwacht deze binnenkort te behalen
  • Je beschikt over goede contactuele vaardigheden
  • Je kunt goed samenwerken in teamverband
  • Je bent in staat om zorgvuldig en procedureel te werken
  • Je bent niet bang om te bellen
  • Het lijkt jou een leuke uitdaging om te werken met mensen met ernstige en complexe problemen
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in Utrecht of omgeving
  • Affiniteit met cliënten met een niet westerse (migratie)achtergrond is een pré.

Nieuwsgierig geworden of wil je solliciteren?
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem dan gerust contact op zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Welmoed van Ens, Junior Onderzoeker
Tel: 06-12729896
E-mail: w.van.ens@altrecht.nl

Lidwina Tomson, Teammanager
Tel: 06-22572495
E-mail: l.tomson@altrecht.nl

Bijzonderheden           
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

GZ-psycholoog Gebiedsteam Noordwest

Wat ga je doen?
Als GZ-psycholoog speel je een belangrijke rol in de behandeling van onze patiënten. Binnen een multidisciplinair team voer je individuele en/of groepsbehandelingen uit. Deze bestaan met name uit cognitieve gedragstherapie en/of EMDR. Daarnaast houd je je bezig met intakes en psychodiagnostisch onderzoek. Naast jouw rol in behandeling en onderzoek vinden wij ook jouw mening over de ontwikkeling van het behandelbeleid en de kwaliteit van zorg belangrijk. Om de zorg aan onze patiënten te blijven verbeteren denk je hier samen met jouw team over na, waarbij jouw inbreng erg wordt gewaardeerd.
In je werk kijk en luister je naar het hele verhaal van de patiënt, om zo de herstelondersteunende zorg te bevorderen. Het betrekken van naasten en netwerkpartners vind je hierbij dan ook belangrijk en vanzelfsprekend.
Vanuit de functie van GZ psycholoog lever je dus een belangrijke bijdrage aan het vinden, ontwarren en versterken van de gezonde lijn in het verhaal van onze patiënten. 

Wat bieden wij jou?

  • Het comfort van een aanstelling voor onbepaalde tijd
  • Een marktconform salaris in FWG 65 van de GGZ CAO 
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • De mogelijkheid om mee te denken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • De mogelijkheid tot het volgen van verschillende trainingen en cursussen, zodat jij je kunt blijven ontwikkelen
  • Tevens worden bij Altrecht jaarlijks GZ-psychologen opgeleid tot klinisch psycholoog, dus ook daar ligt een ontwikkelmogelijkheid.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een (bijna) afgeronde opleiding tot GZ-psycholoog en bijbehorende BIG registratie en AGB-code
  • Je bent een GZ-psycholoog die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt en je krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep en krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden voor elke patiënt
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je  graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Je kan feedback goed geven en ontvangen 
  • Je hebt kennis van en ervaring met therapeutische behandelingen zoals CGT en EMDR
  • Het inwinnen van referenties kan onderdeel zijn van de procedure.

Nieuwsgierig geworden? 
Voor vragen kan je contact opnemen met Gabrielle Kaspers, teammanager –  06-38825994 – mail g.kaspers@altrecht.nl.

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat we bij gelijke geschiktheid voorrang.

Psychiater Gebiedsteam Leidsche Rijn, Vleuten de Meern

Wat ga je doen?
Als psychiater speel je een belangrijke rol in zowel het borgen en door ontwikkelen van de specialistische behandeling als het zorgdragen van de inhoud. Als hoofdbehandelaar ben je (medisch) verantwoordelijk voor de behandeling van de patiënten binnen jouw afdeling. Zo houdt je je bezig met intakes, het opstellen en uitvoeren van behandelplannen en diagnostiek. Dit doe je zeker niet alleen; vanuit een multidisciplinair team wordt met elkaar gewerkt aan de zorg aan onze patiënten. Als psychiater heb je hierin een adviserende en coachende rol richting jouw collega’s en durf je de leiding te nemen.

Je streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen en levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van je team, de behandeleenheid en de veranderprocessen. Jouw mening over beleidsmatige onderwerpen en verbeteringen in behandelprocessen wordt dan ook erg gewaardeerd. Altrecht vindt het belangrijk om oog en oor te hebben voor het hele verhaal van de patiënt, met haar naasten en haar context. Vanuit die visie werken we dan ook veel samen met diverse netwerkpartners, waarbij je als psychiater in staat bent deze samenwerking te verbeteren of uit te breiden.

Naast het werken op jouw afdeling, werk je een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Wat bieden wij jou?

  • Het comfort van een aanstelling voor onbepaalde tijd
  • Een marktconform salaris in de AMS-schaal van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • Een functie waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • Een persoonlijk opleidingsbudget conform CAO GGZ t.b.v. herregistratie in het BIG-register van € 4.438,- per jaar
  • De kans om jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen. Aangezien dit per persoon en per werkplek maatwerk vraagt, gaan we hierover graag met je in gesprek.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt (bijna) over een registratie als psychiater en bijbehorende BIG registratie en agb-code. Ben je bijna klaar met jouw opleiding tot psychiater? Ook dan gaan we graag met je in gesprek over de mogelijkheden.
  • Je bent bereid een aantal keer per maand mee te werken in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners.
  • Je bent in staat om mensen te motiveren en je geeft met een gezonde dosis overtuigingskracht richting aan het zorgbeleid. De combinatie van sociale en communicatieve vaardigheden maken je tot een goede gesprekspartner.
  • Je neemt graag initiatief en leiding en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbeteringen.
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend en dit doe je op een prettige manier.
  • Je hebt kennis van en ervaring met therapeutische behandelingen en diagnostisch onderzoek.

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Annemieke Geuze , Teamleider/SPV en/of Mireille ’s-Gravesande Inhoudelijk leidinggevende/ Psychiater.  Beide telefonisch bereikbaar op 030-2308848 of per mail via a.geuze@altrecht.nl.

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken of een dagdeel mee te lopen, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige gebiedsteam Nieuwegein

Wat ga je doen?
Als SPV maak je deel uit van een gebiedsgericht multidisciplinair team, met  twee GZ-psychologen, zes casemanagers, één ervaringsdeskundige, twee psychiaters, één psychomotorisch therapeut, een verpleegkundig specialist, een verpleegkundig specialist in opleiding en een collega SPV. Iedereen draagt vanuit de eigen expertise bij aan een gezamenlijk doel: herstel ondersteunende zorg voor onze patiënten. Als casemanager SPV heb je je eigen individuele caseload en ben je tegelijk mede verantwoordelijk voor een gezamenlijke caseload. In onderlinge afstemming voer je met de regiebehandelaar en patiënt samen de regie over hulpbronnen en lever je een belangrijke bijdrage aan het wijkgerichte-team door maximaal gebruik te maken van de aanwezige multidisciplinaire deskundigheid. Als SPV met een regiefunctie en een shared caseload principe, heb je daarin een cruciale rol. Ook ben je betrokken bij de intakes van nieuwe cliënten. 

Om de verschillende behandel onderdelen goed op elkaar af te stemmen, neem je deel aan diverse overlegvormen zoals werkoverleg, MDO, overdracht en intervisie. 

In deze functie is het van belang dat je zowel zelfstandig werkt, input geeft en dat je graag collegiaal en in teamverband samenwerkt om gezamenlijk de doelen van de patiënt en de organisatie- en teamdoelen te realiseren. 

Als SPV draai je ook diensten bij de crisisdienst.  

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris in FWG 55, diensten voor de crisisdienst worden in FWG 60 uitbetaald.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand) en een eigen balansbudget.
  •  Een uitdagende, outreachende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten.
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair ervaren team. Doordat we een groot team zijn, hebben we veel gezamenlijke expertise in huis en kunnen we makkelijk voor elkaar inspringen wanneer dat nodig is.
  • Een werkplek in een nieuw pand met een goed werkklimaat en andere Altrecht afdelingen in hetzelfde gebouw
  • Een werkgebied dat goed op de fiets te bereiken is; er zijn voor het team elektrische fietsen beschikbaar. 

Wat breng je mee?

  • Voltooide verpleegkundige opleiding aangevuld met de opleiding tot SPV.
  • Voor verpleegkundige functiehouders: BIG registratie, AGB en registratie in het kwaliteitsregister V&VN
  • Je hebt een aantal jaar ervaring met het werken binnen de psychiatrie
  • Je hebt kennis en ervaring met rehabilitatie herstel en behandeling van de doelgroep
  • Ervaring in de ontwikkeling van ketenzorg en netwerkontwikkeling is een pré
  • Je bent iemand die oog en oor heeft voor het hele verhaal van de patiënt en juist daarom ben je sterk in het maken van contact met patiënten, naasten en netwerkpartners
  • Je werkt graag outreachend en ziet dit als een mooie uitdaging
  • Je werkt graag samen in een team en bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen en dit bespreekbaar te maken
  • Jij denkt graag in mogelijkheden in plaats van in problemen, en zet hierbij jouw creatief oplossend vermogen in
  • Je bent digitaal vaardig, kunt planmatig werken en zorgt dat je voldoet aan de afgesproken tijdsnormen aan directe zorgtijd
  • Je werkt graag in een dynamische omgeving en hebt een hoge stressbestendigheid.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Maryvonne Kurris. Telefonisch bereikbaar op ma, di en do: 06-83269986 of via de mail: m.kurris@altrecht.nl.

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op, zodat we je meer kunnen vertellen over hoe we werken en welke rol de SPV heeft. Een 28-urige werkweek is ook bespreekbaar. 

Bijzonderheden          
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat we bij gelijke geschiktheid voorrang.
 

Behandelmedewerker / Casemanager

Wat ga je doen?
In overeenstemming met de regiebehandelaar en collega's geef je samen vorm aan de behandeling uit. Hierin staat het opbouwen van een behandelrelatie centraal. Als behandelmedewerker coördineer je de behandeling van een aantal patiënten, onder eindverantwoordelijkheid van de regiebehandelaar. Dit betekent dat je het initiatief neemt in de verschillende stappen van het behandelproces, zoals het opstellen van het behandelplan, CPAP en de zorgmonitor. In je rol als behandelmedewerker voer je individuele gesprekken met patiënten en zoek je actief samenwerking met ketenpartners en het systeem rondom de patiënt. Het doen van groepsbehandelingen behoort tevens tot de werkzaamheden.

Wat bieden wij jou?

  • Een plek waar je je (verder) kunt ontwikkelen op het gebied van persoonlijkheidsstoornissen
  • Samenwerking in een betrokken en enthousiast team
  • Veel ruimte voor collegiale steun en uitwisseling in MDO's, intervisie en vakinhoudelijk overleg
  • Een actief scholingsbeleid met o.a. een basisscholing in de GIT-PD methode 
  • Een contract van 28 tot 32 uur (in overleg) voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband
  • Inschaling en salaris conform de CAO-GGZ in schaal 50/55, afhankelijk van opleiding en werkervaring
  • Een chromebook en telefoon om flexibel te kunnen werken
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een afgeronde opleiding als SPV, HBO-V, SPH, Maatschappelijk werker, Psychologie of GGZ Agoog, basispsycholoog.
  • Je beschikt over een bij de opleiding behorende BIG- AGB code- en/of beroepsregistratie
  • Je hebt affiniteit met en bij voorkeur ervaring in het werken met patiënten met  persoonlijkheidsstoornissen
  • Je hebt ervaring in het uitvoeren van ambulante behandelingen, ervaring in het werken met groepen is zeer welkom
  • Je bent iemand die oog en oor heeft voor het hele verhaal van de patiënt en juist daarom ben je sterk in het maken van contact met patiënten, naasten en netwerkpartners
  • Je bent flexibel, hebt doorzettingsvermogen en tegelijkertijd ben je in staat op een adequate manier grenzen te stellen. Met andere woorden, het werk stelt je geregeld voor een puzzel, maar dat is voor jou nou net een deel van het plezier
  • Je bent in staat en bereid om op je eigen functioneren te reflecteren en een zekere mate van openheid en oprechtheid naar collega's en patiënten te laten zien
  • Je vindt het leuk om jezelf te ontwikkelen en je vakkennis te vergroten
  • Je houdt van aanpakken en beschikt over een gezonde dosis humor en het vermogen te relativeren

Nieuwsgierig geworden?
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem dan gerust contact op met Regina Heeringa Teammanager 06-20742764 of via de mail r.heeringa@altrecht.nl. Je bent van harte welkom om eerst kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

SPV voor Altrecht Bipolair

Wat ga je doen?
Als SPV maak je deel uit van ons multidisciplinaire team, waarin iedereen vanuit de eigen expertise bijdraagt aan een gezamenlijk doel: goede zorg voor onze patiënten. In onderlinge afstemming met andere behandelaren voer je de regie over de contacten binnen jouw caseload. De werkzaamheden bestaan met name uit het doen van intakes, het onderhouden van vervolgcontact met patiënten waarbij er veelal sprake is van langdurige behandeling, het begeleiden van gespreks- en ondersteuningsgroepen en het waar nodig optreden in crisissituaties.

Bij onze afdeling draagt de SPV een sterke eigen behandelverantwoordelijkheid. Er wordt dan ook een zelfstandige werkhouding verwacht. Symptoom- en crisismanagement en aandacht voor het sociale netwerk en rehabilitatie zijn belangrijke aandachtspunten in de behandeling.
Verder neem je deel aan de verpleegkundigen-intervisie en multidisciplinaire overlegvormen en onderhoud je contacten met ketenpartners binnen en buiten de instelling ten behoeve van een goede patiëntenzorg. Vanzelfsprekend kun je rekenen op een ervaren SPV als mentor/ werkbegeleider. Als SPV participeer je mee in de bereikbaarheidsdiensten buiten kantoortijden.

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris gebaseerd op de GGZ cao
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde Post HBO SPV opleiding
  • Je hebt kennis van en ervaring met behandeling van patiënten met stemmingsstoornissen of de bereidheid dit te leren
  • Je bent een prettige collega met een heldere visie en goede communicatieve eigenschappen
  • Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling
  • Je bent accuraat en stressbestendig
  • Je hebt een actieve rol in het op peil brengen en houden van de eigen kennis en vaardigheden.

Nieuwsgierig geworden?
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Contactpersoon:
Melchior Mekel
Teammanager Altrecht Bipolair
06-39845151
m.mekel@altrecht.nl

Bijzonderheden   
Interne en externe sollicitanten worden tegelijk in behandeling genomen. Gezien interne mobiliteit belangrijk is, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Psychiater Angst en Stemming (Focaal)

Wat ga je doen?
De polikliniek Woerden is een regionale polikliniek voor patiënten met angst- en stemmingsstoornissen en bijkomende comorbiditeit. In hetzelfde gebouw zijn ook collega’s werkzaam van het Gebiedsteam Woerden e.o., Persoonlijkheidsstoornissen (GIT-PD en Ambit) en Centrum voor Psychodiagnostiek. We zijn gevestigd in een vleugel van het St. Antonius ziekenhuis, op 10min loopafstand van Station Woerden en 10 minuten reistijd per trein van en naar Utrecht Centraal.
U komt te werken in een multidisciplinair en ervaren team met een klinisch psycholoog, psychotherapeut, GZ-psychologen en SPV en bent verantwoordelijk voor het medisch-psychiatrisch behandelbeleid.
Als psychiater speelt u een belangrijke rol in het door ontwikkelen en borgen van de specialistische behandeling. U zet daarnaast de inhoudelijke contouren uit in het team en trekt daarin samen op met de inhoudelijk leidinggevende en teammanager. Inhoudelijk werkt u samen met het Altrecht Academisch Angstcentrum en de zorgeenheid Stemming in Utrecht Lunetten.

U streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen en levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van het team, de zorgeenheden en veranderprocessen.
Een aantal keer per maand verricht u een 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdienst voor heel Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Wat bieden wij je?

  • Een aanstelling voor onbepaalde tijd
  • Een marktconform salaris in de AMS-schaal van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee u de mogelijkheid heeft uw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • Een functie waar u actief meedenkt over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt en onze ketenpartners
  • Een persoonlijk opleidingsbudget conform CAO GGZ t.b.v.. herregistratie in het BIG-register van € 4.438,- per jaar
  • De kans om te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen. Aangezien dit per persoon en per werkplek maatwerk vraagt, gaan we hierover graag in gesprek.

Wat brengt je mee?

  • U beschikt (bijna) over een registratie als psychiater en bijbehorende BIG registratie en AGB-code. Bent u bijna klaar met de opleiding tot psychiater? Ook dan gaan we graag in gesprek over de mogelijkheden
  • Affiniteit met complexe Angst en Stemmingsstoornissen
  • U werkt graag samen met collega’s in een multidisciplinair team 
  • U bent in staat om mensen te motiveren en u geeft met een gezonde dosis overtuigingskracht richting aan het zorgbeleid. De combinatie van sociale en communicatieve vaardigheden maken u tot een goede gesprekspartner
  • U neemt graag initiatief en leiding en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbeteringen
  • U kunt goed reflecteren op eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar 
  • Feedback geven en ontvangen is vanzelfsprekend 
  • U heeft kennis van en ervaring met therapeutische behandelingen en diagnostisch onderzoek.

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden? 
Wilt u meer weten alvorens te solliciteren: neem contact op met Marijda Fournier op telefoonnummer: 06-23832604 of stuur een mail naar m.fournier@altrecht.nl.

Bijzonderheden  
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.
 

Psychiater Ambulante Ouderenpsychiatrie Zeist – Utrecht Leidsche Rijn

Wat ga je doen?    
Je bent als psychiater verantwoordelijk voor de diagnostiek en het opstellen en uitvoeren van het multidisciplinaire behandelplan. Dat doe je veelal in een multidisciplinair team. Je levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van je team, de behandeleenheid en de veranderprocessen. Je participeert in de achterwachtregeling van Altrecht.
Je streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen en levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van jouw team. Jouw mening over beleidsmatige onderwerpen en verbeteringen in behandelprocessen wordt dan ook erg gewaardeerd. Altrecht vindt het belangrijk om oog en oor te hebben voor het hele verhaal van de patiënt, met haar naasten en haar context. Vanuit deze herstelvisie werken we dan ook veel samen met Ambulant en diverse netwerkpartners, waarbij je als psychiater in staat bent deze samenwerking te verbeteren of uit te breiden. 
Naast het werken op jouw afdeling, werk je een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen. 

Wat bieden wij jou?

  • Een aanstelling voor onbepaalde tijd voor 24 – 36 uur per week
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • Een functie waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • Een marktconform salaris in de AMS-schaal van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een persoonlijk opleidingsbudget conform CAO GGZ t.b.v. herregistratie in het BIG-register.

Wat breng je mee?

  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je bent in staat om mensen te motiveren en je geeft met een gezonde dosis overtuigingskracht richting aan het zorgbeleid. De combinatie van sociale en communicatieve vaardigheden maken je tot een goede gesprekspartner
  • Je vindt het belangrijk dat patiënten op een herstel ondersteunende wijze, zo lang mogelijk in hun eigen leefsituatie, behandeld worden
  • Je neemt graag initiatief en leiding en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbeteringen
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend en dit doe je op een prettige manier
  • Je hebt kennis van en ervaring met therapeutische behandelingen en diagnostisch onderzoek
  • Je beschikt over een registratie als psychiater en bijbehorende BIG registratie en AGB-code. Ben je bijna klaar met jouw opleiding tot psychiater? Ook dan gaan we graag met je in gesprek over de mogelijkheden
  • Je beschikt over een rijbewijs en auto
  • Je bent bereid een aantal keer per maand mee te werken in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie voor Zeist, kun je contact opnemen met Theo Verhagen, teammanager, op 06-16172253 of per mail th.verhagen@altrecht.nl. 
Voor locatie Utrecht kun je contact opnemen met Monique Huijbers, teammanager, op 06-83189662 of per mail m.huijbers@altrecht.nl.

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken of een dagdeel mee te lopen, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.