Ambulant

Psychiater GIT-PD Nieuwegein

Wat ga je doen?
Als psychiater speel je een belangrijke rol in zowel het borgen en doorontwikkelen van de specialistische behandeling als het zorgdragen van de inhoud. Als één van de hoofdbehandelaren ben je medeverantwoordelijk voor de behandeling van de patiënten binnen jouw afdeling. Zo houd je je bezig met intakes, het opstellen en uitvoeren van behandelplannen en het uitvoeren van (groeps)psychotherapie en farmacotherapie. Dit doe je zeker niet alleen; vanuit een multidisciplinair team wordt met elkaar gewerkt aan de zorg aan onze patiënten. Als psychiater heb je hierin een uitvoerende, adviserende en coachende rol en durf je mede de leiding te nemen.

Je streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen en levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van je team, de behandeleenheid en de veranderprocessen. Jouw mening over beleidsmatige onderwerpen en verbeteringen in behandelprocessen wordt dan ook erg gewaardeerd. Altrecht vindt het belangrijk om oog en oor te hebben voor het hele verhaal van de patiënt, met haar naasten en haar context. Vanuit die visie werken we dan ook veel samen met diverse netwerkpartners, waarbij je als psychiater in staat bent deze samenwerking te verbeteren of uit te breiden.
Naast het werken op jouw afdeling, werk je een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris in de AMS-schaal van de GGZ CAO.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand).
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ.
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team.
  • Een functie waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt.
  • Een persoonlijk opleidingsbudget conform CAO GGZ t.b.v. herregistratie in het BIG-register van € 4.438,- per jaar.
  • De kans om jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen. Aangezien dit per persoon en per werkplek maatwerk vraagt, gaan we hierover graag met je in gesprek.
  • Het comfort van een aanstelling voor onbepaalde tijd.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt (bijna) over een registratie als psychiater en bijbehorende BIG registratie en AGB-code. Ben je bijna klaar met jouw opleiding tot psychiater? Ook dan gaan we graag met je in gesprek over de mogelijkheden
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je hebt affiniteit met groepstherapie en schematherapie. Je bent zo nodig bereid op deze specialistische psychotherapeutische terreinen opleiding te volgen
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je bent in staat om mensen te motiveren en je geeft met een gezonde dosis overtuigingskracht richting aan het zorgbeleid. De combinatie van sociale en communicatieve vaardigheden maken je tot een goede gesprekspartner
  • Je neemt graag initiatief en leiding en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbeteringen
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend en dit doe je op een prettige manier
  • Je bent bereid een aantal keer per maand mee te werken in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.
 
Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Joan Muijsken. Telefonisch bereikbaar op 06-83507450 of per mail via j.muijsken@altrecht.nl.
 
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Je bent van harte welkom om eerst kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.
 
Bijzonderheden
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat we bij gelijke geschiktheid voorrang.
Op deze vacature is een aanbrengbonus voor medewerkers van toepassing.

Psychiater Ambulante Ouderenpsychiatrie

Ouderenpsychiatrie is een goed ontwikkeld specialisme binnen Altrecht. Wij bieden ambulante, poliklinische, deeltijd-, en klinische behandeling aan mensen vanaf 60 jaar, met psychiatrische problematiek. Bij onze patiënten speelt levensfase-problematiek en is regelmatig sprake van lichamelijke en/of cognitieve problemen. In onze herstelondersteunende visie op behandelen staat het verhaal en de vraag van de patiënt centraal. Daarbij betrekken we zoveel naasten en werken we multidisciplinair. Binnen Ouderenpsychiatrie stellen we eigen ideeën en initiatief zeer op prijs.

Wat ga je doen?    
Je bent als psychiater verantwoordelijk voor de diagnostiek en het opstellen en uitvoeren van het multidisciplinaire behandelplan. Dat doe je veelal in een multidisciplinair team. Je levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van je team, de behandeleenheid en de veranderprocessen. Je participeert in de achterwachtregeling van Altrecht.
Je streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen en levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van jouw team. Jouw mening over beleidsmatige onderwerpen en verbeteringen in behandelprocessen wordt dan ook erg gewaardeerd. Altrecht vindt het belangrijk om oog en oor te hebben voor het hele verhaal van de patiënt, met haar naasten en haar context. Vanuit deze herstelvisie werken we dan ook veel samen met Ambulant en diverse netwerkpartners, waarbij je als psychiater in staat bent deze samenwerking te verbeteren of uit te breiden. 
Naast het werken op jouw afdeling, werk je een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen. 

Wat bieden wij jou?

  • Een aanstelling voor onbepaalde tijd
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • Een functie waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • Een marktconform salaris in de AMS-schaal van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een persoonlijk opleidingsbudget conform CAO GGZ t.b.v. herregistratie in het BIG-register van € 4.438,- per jaar.

Wat breng je mee?

  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je bent in staat om mensen te motiveren en je geeft met een gezonde dosis overtuigingskracht richting aan het zorgbeleid. De combinatie van sociale en communicatieve vaardigheden maken je tot een goede gesprekspartner
  • Je vindt het belangrijk dat patiënten op een herstel ondersteunende wijze, zo lang mogelijk in hun eigen leefsituatie, behandeld worden
  • Je neemt graag initiatief en leiding en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbeteringen
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend en dit doe je op een prettige manier
  • Je hebt kennis van en ervaring met therapeutische behandelingen en diagnostisch onderzoek
  • Je beschikt over een registratie als psychiater en bijbehorende BIG registratie en AGB-code. Ben je bijna klaar met jouw opleiding tot psychiater? Ook dan gaan we graag met je in gesprek over de mogelijkheden
  • Je beschikt over een rijbewijs en auto
  • Je bent bereid een aantal keer per maand mee te werken in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Monique Huijbers, teammanager voor het team Utrecht Zuidoost, op +31-6-83189662.
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken of een dagdeel mee te lopen, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Psychomotorisch therapeut AMBIT Utrecht Stad Noord

Wat ga je doen?
Als psychomotorisch therapeut ben je onderdeel van een multidisciplinair team en lever je vanuit beweging een bijdrage aan de behandeling van onze patiënten. Je behandelt en begeleidt patiënten hierbij individueel of in groepsverband. Je probeert je hierbij op elk van hen zo goed mogelijk af te stemmen en bij te dragen aan het herstel door middel van psychomotorische therapie. Daarnaast observeer je de voortgang en draag je zorg voor een correcte registratie van het traject. Vanuit jouw rol heb je oog en oor voor het hele verhaal van de patiënt.

Je zet jouw creativiteit graag in om na te denken over verbeteringen of vernieuwingen van activiteiten en therapieën, die aansluiten bij de behandeldoelen van de patiënt. Jouw sociale vaardigheden zijn doorslaggevend om patiënten te motiveren, zodat ze aan de slag gaan met bewegen en niet snel opgeven. Het is belangrijk dat je weet om te gaan met afwijkend gedrag, zodat je goed kan inspelen op spanningen bij de patiënten of op een afdeling.

Wat bieden wij jou? 

  • Een salaris conform cao GGZ voor 16 uur per week
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor  bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Een actief scholingsbeleid, zodat jij je kunt blijven ontwikkelen binnen je functie
  • De mogelijkheid om deze vacature te combineren met PMT-er GIT-PD LR.

Wat breng je mee? 

  • Je hebt affiniteit met de doelgroep 
  • Je hebt affiniteit met emotieregulatie- trauma – en lichaamsgericht werken
  • Je hebt visie op hoe psychomotorische therapie een waardevolle bijdrage kan leveren aan een intensief behandelprogramma voor persoonlijkheidsproblematiek
  • Je hebt affiniteit met het werken in groepen
  • Je bent een teamspeler
  • Je hebt ervaring met het werken in een therapeutisch leefmilieu, multidisciplinair team, intensieve (groeps)therapie en persoonlijkheidsstoornissen
  • Je hebt oog voor nieuwe ontwikkelingen
  • Je hebt een grote mate van flexibiliteit en relativeringsvermogen
  • Je beschikt over voldoende zelfreflectie, humor en bent in contact met eigen angsten
  • Je bent crisisbestendig
  • Je bent afgestudeerd als Psychomotorisch therapeut en hebt een registratie in het vakregister.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marijke Spoor, teammanager: (m.verhoeven@altrecht.nl) – 06-82903748.

Bijzonderheden
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Casemanager gebiedsteam Noordwest (24 – 36 uur)

Wat ga je doen? 
Als Casemanager / SPV maak je deel uit van een multidisciplinair team, waarin iedereen vanuit haar eigen expertise bijdraagt aan een gezamenlijk doel: goede zorg voor onze patiënten. In onderlinge afstemming met andere behandelaren voer je de regie over de contacten met jouw caseload. Je gaat op huisbezoek of hebt de afspraken met de patiënten op onze locatie in Utrecht (Plantage 1 te Utrecht).
In deze afwisselende functie houd je je bezig met verschillende onderdelen van het behandelproces. Intakes, het optreden en samenwerken in crisissituaties en het verzorgen van systeem- en klachtgerichte behandelingen zijn hier voorbeelden van.

Wie zoeken wij? 
Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team van circa 12 medewerkers. Je bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag. Ervaring in het ambulant werken is een pré.
Je hebt affiniteit met de EPA doelgroep.

Wat bieden wij jou?

  • Samenwerking met een betrokken, kundig en enthousiast team
  • Een tijdelijk arbeidsovereenkomst voor de duur van de ziektevervanging. Een vervolg binnen Altrecht is altijd bespreekbaar
  • Altrecht biedt aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden conform cao GGZ. De functie is ingeschaald in FW 55
  • Daarnaast bieden we een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden en ruime bij- en nascholingsmogelijkheden
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of sportschoolabonnement. 

Wat breng je mee?

  • Voltooide HBO opleiding (Social Work, SPH, MWD) aangevuld met een post HBO opleiding GGZ-agoog. 
    Voor de kandidaten met een agogische vooropleiding zijn beroepsregistratie als GGZ-agoog en gevolgde aanvullende scholing voor medicatieverstrekking voorwaarden voor aanstelling in de functie.
    Of voltooide verpleegkundige opleiding aangevuld met een opleiding casemanagement op (post) HBO niveau, GGZ agoog of SPV.
    Voor kandidaten met een verpleegkundige vooropleiding zijn een geldige BIG registratie en registratie in het V&V register voorwaarden voor aanstelling in de functie
  • Aantoonbare kennis en ervaring met de herstelgerichte benadering en behandeling van de doelgroep
  • Ervaring in de ontwikkeling van ketenzorg, netwerkontwikkeling is een pré
  • Zelfstandig werkend, proactief en accuraat.

Nieuwsgierig geworden?
Word jij onze nieuwe collega? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren met je CV en een motivatie. Binnen een paar dagen laten we je weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op met Gabrielle Kaspers, teammanager van het gebiedsteam, op 06-83025994 / g.kaspers@altrecht.nl. Je bent van harte welkom om eerst kennis te maken zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Behandelmedewerker GIT-PD Houten – Nieuwegein

Wat ga je doen?
Samen met collega's, werk je vanuit onze locatie Nieuwegein en voer je de behandeling en begeleiding uit, gericht op het bevorderen van herstel-ondersteunende zorg. Hierin staan het opbouwen van een behandelrelatie en het herstelproces centraal.

Als SPV-er/Behandelmedewerker coördineer je de behandeling van een aantal patiënten, onder eindverantwoordelijkheid van de psychiater. Dit betekent dat je het initiatief neemt in de verschillende stappen van het behandelproces, zoals het opstellen van het behandelplan, CPAP en de zorgmonitor.

In je rol als SPV-er/Behandelmedewerker voer je individuele gesprekken met patiënten en zoek je actief samenwerking met ketenpartners en het systeem rondom de patiënt. Ook ben je betrokken bij de behandeling van andere patiënten van het team.
Je wordt uitgenodigd actief mee te denken met de kwaliteitsontwikkeling van het behandelaanbod, waaronder het verder ontwikkelen en implementeren van de GIT PD-werkwijze.

Taken bij deze functie
Behandelen en begeleiden van patiënten middels individuele contacten

  • Het doen van intakes
  • Het vormgeven van de instroomfase
  • Afstemmen van de zorg met behandelverantwoordelijke en andere teamleden
  • Bijdrage leveren aan de groepsgerichte activiteiten, zoals de VERS en psycho-educatie
  • Bijdrage leveren aan ontwikkeling van het aanbod en de kwaliteit van zorg, o.a. op het gebied van herstel, betrekken van netwerk, implementeren GIT PD
  • Geven van informatie en advies aan andere disciplines en externen m.b.t. het zorgaanbod en de doelgroep.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast team
  • Een actief scholingsbeleid, zodat jij je kunt blijven ontwikkelen
  • Een contract voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband
  • Inschaling en salaris conform de CAO-GGZ
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een afgeronde opleiding als SPV-er, HBO-V, Maatschappelijk werk of GGZ Agoog
  • Je hebt een BIG-registratie en beschikt over een AGB-code
  • Je hebt affiniteit en bij voorkeur ervaring in het werken met patiënten met ernstige persoonlijkheidsstoornissen
  • Je hebt ervaring in het werken in de ambulante sociale psychiatrie
  • Je bent in staat om zelfstandig en samen te werken
  • Je bent iemand die oog en oor heeft voor het hele verhaal van de patiënt en juist daarom ben je sterk in het maken van contact met patiënten, naasten en netwerkpartners
  • Je bent flexibel, hebt doorzettingsvermogen en tegelijkertijd ben je in staat op een adequate manier grenzen te stellen. Met andere woorden, het werk stelt je geregeld voor een puzzel, maar dat is voor jou nou net een deel van het plezier
  • Je bent in staat en bereid om op je eigen functioneren te reflecteren en een zekere mate van openheid en oprechtheid naar collega's en patiënten te laten zien
  • Je vind het leuk om jezelf te ontwikkelen en je vakkennis te vergroten.
  • Je houdt van aanpakken en beschikt over een gezonde dosis humor en het vermogen te relativeren.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jos Visser, te bereiken op het telefoonnummer: 0623496128 of per mail: jo.visser@altrecht.nl.

Bijzonderheden
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat we bij gelijke geschiktheid voorrang.

Het team werkt vanuit onze locatie Nieuwegein. 

Behandelmedewerker (HBO-V/SPV/GGZ Agoog) AMBIT Team Woerden

Wat ga je doen?
Je behandelt volwassenen met persoonlijkheidsproblematiek in een ambulante setting door middel van individuele- en groepstherapie (o.a. MBT, VERS, SoVa).

Wat bieden we jou?
Een uitdagende en dynamische functie binnen een professioneel en gedreven team. Je krijgt een interne opleiding in Mentalization Based Therapy, AMBIT en leren omgaan
met chronische suïcidaliteit. In het eerste jaar krijg je wekelijks werkbegeleiding van een ervaren collega. Daarnaast is er maandelijks teamintervisie en dagelijks patiënten
overleggen met het multidisciplinair team.

Hechten en vertrouwen krijgen
AMBIT is een werkvorm die is gebaseerd op mentaliseren. Een mentaliserende houding betekent een open, nieuwsgierige houding naar het begrijpen van het eigen
gedrag en het gedrag van anderen als gevolg van mentale toestanden zoals gevoelens, wensen, bedoelingen etc. Het is de bereidheid om te proberen te begrijpen
hoe het is om jou te zijn op dit moment. De behandeling is erop gericht om weer in contact te komen, weer te kunnen hechten aan de mensen om je heen en vertrouwen
in hen te krijgen. Het versterken van gezonde bestaande relaties is een belangrijke manier ter ondersteuning omdat daardoor de behandeling vaak beter wordt
volgehouden.

Wat bieden wij jou?

  • Een contract van 24 – 32 uur voor de duur van een jaar, met zicht op een vaste aanstelling
  • Een goed salaris van de GGZ CAO, afhankelijk van opleiding en werkervaring
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Je krijgt een interne opleiding in Mentalization Based Therapie, AMBIT en een training leren omgaan met chronische suïcidaliteit
  • Opleidingsmogelijkheden; hierbij kun je denken aan SPV of soortgelijke opleiding
  • Een chromebook en telefoon om flexibel te kunnen werken
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ, waarin jij echt het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair ambulant team.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een relevante opleiding voor de functie HBO-V, SPH, MWD, Psychologie, of vergelijkbaar), met bij voorkeur een differentiatie GGZ of SPV (of de ambitie om door Altrecht gefaciliteerde opleidingen te volgen tot GGZ-agoog of SPV)
  • Je hebt ervaring met de behandeling van psychiatrische ziektebeelden en je hebt affiniteit met onze doelgroep
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in groepsbehandeling en omgaan met groepsdynamiek
  • Je bent enthousiast over het volgen van trainingen/opleiding binnen Altrecht om te groeien in je functie als behandelmedewerker
  • Je bent iemand met een sterk empathisch vermogen en je kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team
  • Jij hebt oog voor nieuwe ontwikkelingen en denkt graag in mogelijkheden, ook op momenten dat het tegen zit
  • Je werkt graag in een dynamische omgeving, kunt goed plannen en organiseren en je bent stressbestendig en flexibel ingesteld
  • Bij diploma SPV ben je bereid te participeren in 24-uurs bereikbaarheid en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Nieuwsgierig geworden?
Denk je dat deze baan misschien iets voor je is of heb je nog vragen? Neem gerust contact op!

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang. Ook nodigen wij mannen nadrukkelijk uit te solliciteren voor deze functie.

Psychiater Gebiedsteam Zeist Kern

Wat ga je doen?
Als psychiater speel je een belangrijke rol in zowel het borgen en door ontwikkelen van de specialistische behandeling als het zorgdragen van de inhoud. Als hoofdbehandelaar ben je (medisch) verantwoordelijk voor de behandeling van de patiënten binnen jouw afdeling. Zo houdt je je bezig met intakes, het opstellen en uitvoeren van behandelplannen en diagnostiek. Dit doe je zeker niet alleen; vanuit een multidisciplinair team wordt met elkaar gewerkt aan de zorg aan onze patiënten. Als psychiater heb je hierin een adviserende en coachende rol richting jouw collega’s en durf je de leiding te nemen.

Je streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen en levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van je team, de behandeleenheid en de veranderprocessen. Jouw mening over beleidsmatige onderwerpen en verbeteringen in behandelprocessen wordt dan ook erg gewaardeerd. Altrecht vindt het belangrijk om oog en oor te hebben voor het hele verhaal van de patiënt, met haar naasten en haar context. Vanuit die visie werken we dan ook veel samen met diverse netwerkpartners, waarbij je als psychiater in staat bent deze samenwerking te verbeteren of uit te breiden.

Naast het werken op jouw afdeling, werk je een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Wat bieden wij jou?

  • Het comfort van een aanstelling voor onbepaalde tijd
  • Een marktconform salaris in de AMS-schaal van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • Een functie waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • Een persoonlijk opleidingsbudget conform CAO GGZ t.b.v. herregistratie in het BIG-register van € 4.438,- per jaar
  • De kans om jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen. Aangezien dit per persoon en per werkplek maatwerk vraagt, gaan we hierover graag met je in gesprek.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt (bijna) over een registratie als psychiater en bijbehorende BIG registratie en AGB-code. Ben je bijna klaar met jouw opleiding tot psychiater? Ook dan gaan we graag met je in gesprek over de mogelijkheden
  • Je draagt medisch-psychiatrische verantwoordelijkheid voor de behandeling van de patiënten van het gebiedsteam
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt energie van het steeds weer vinden van een passende (behandel)weg in de complexiteit van elke zorgvraag.  
  • Je bent in staat medicamenteuze behandeling evalueren, starten en uitvoeren
  • Je adviseert teamleden over het te voeren behandelbeleid
  • Je werkt aan het verder door ontwikkelen van onze specialistische zorg
  • Je denkt mee aan het verder optimaliseren van de kwaliteit van de aangeboden behandelingen
  • Je geeft richting aan de verdere ontwikkelingen van gebiedsgerichte zorg en meedenken over de vormgeving hiervan in samenwerking met de drie andere psychiaters van de gebiedsteams Zeist e.o
  • Je gaat deel uit maken van een multidisciplinair team. Dat betekent intensief samenwerken met de collega's maar ook met collega's buiten het team en verwijzers
  • Je behandelt vanuit een herstelgerichte visie.
  • Je bent bereid een aantal keer per maand mee te werken in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.  

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Saskia Marree per mail s.marree@altrecht.nl of telefonisch op 06-83151770

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken of een dagdeel mee te lopen, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden   
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Op deze vacature is een aanbrengbonus voor medewerkers van toepassing.

Verpleegkundig specialist

Wat ga je doen?
Als Verpleegkundig Specialist je een belangrijke rol in de behandeling van onze patiënten. In een multidisciplinair team werk jij als regiebehandelaar samen met collega’s die allemaal hun eigen inhoudelijke expertise inzetten. Als Verpleegkundig Specialist heb jij oog en oor voor het hele verhaal van de patiënt. Je werkt dan ook intensief samen met de patiënt, zijn/haar naasten, collega’s binnen en buiten jouw team en netwerkpartners.
Je hebt een uitdagend en veelzijdig takenpakket en houdt je bijvoorbeeld bezig met het voeren van intakes, het opstellen en uitvoeren van behandelplannen en onderzoek en evaluaties rondom medicatie. Vanuit jouw professionele attitude en (klinische) expertise coach jij jouw collega’s.  Naast jouw rol in de behandeling, is er ruimte voor het mee ontwikkelen van beleid en het coachen bij trajecten gericht op innovatie en kwaliteitsverbetering. Jouw mening hierover wordt dan ook erg gewaardeerd!
  
Wat bieden wij jou?

  • Het comfort van een aanstelling voor een jaar met uitzicht op verlenging
  • Een salaris in FWG 65 van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende baan in een dynamische omgeving, waarin jij écht het verschil kunt maken
  • De mogelijkheid om actief mee te denken over ontwikkelingen en verbeteringen, zodat onze zorg zo goed mogelijk blijft aansluiten bij de doelen en wensen van onze patiënten
  • Diverse ontwikkelmogelijkheden, zodat jij kunt blijven groeien in jouw vak
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast team

 Wat breng je mee?

  • Je bent een BIG geregistreerde Verpleegkundig Specialist GGZ en je bent in het bezit van een AGB-code.
  • Je hebt affiniteit met  onze doelgroep en bij voorkeur heb je hiermee reeds ervaring opgedaan
  • Het werken in een dynamische, soms hectische, werkomgeving is voor jou een positieve uitdaging
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar werkt ook graag in een multidisciplinair team
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt dingen bespreekbaar. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend en dit doe je op een prettige manier 
  • Je bent diplomatiek, neemt initiatief, hebt oog voor triëren en bent gespreksvaardig
  • Je kunt methodisch werken en stimuleert anderen dit ook te doen
  • Je neemt graag initiatief, bent een goede sparringpartner voor collega's en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbetering

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Saskia Marree per mail s.marree@altrecht.nl of telefonisch op 06-83151770.
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om eerst kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.
 
Bijzonderheden          
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat we bij gelijke geschiktheid voorrang.
 
Op deze vacature is een aanbrengbonus voor medewerkers van toepassing.
 

GZ Psycholoog Gebiedsteam Woerden

Wat ga je doen?
Als GZ psycholoog speel je een belangrijke rol in de behandeling van onze patiënten. Binnen een multidisciplinair team voer je individuele en/of groepsbehandelingen uit. Daarnaast houd je je bezig met intakes, het opstellen van behandelplannen en psychodiagnostisch onderzoek. Naast jouw rol in behandeling en onderzoek vinden wij ook jouw mening over de ontwikkeling van het behandelbeleid en de kwaliteit van zorg belangrijk. Om de zorg aan onze patiënten te blijven verbeteren denk je hier samen met jouw team over na, waarbij jouw inbreng erg wordt gewaardeerd.

In je werk kijk en luister je naar het hele verhaal van de patiënt, om zo de herstelondersteunende zorg te bevorderen. Het betrekken van naasten en netwerkpartners vind je hierbij dan ook belangrijk en vanzelfsprekend.

Vanuit de functie van GZ psycholoog lever je dus een belangrijke bijdrage aan het vinden, ontwarren en versterken van de gezonde lijn in het verhaal van onze patiënten. 

 Wat bieden wij jou?

  • Het comfort van een aanstelling voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
  • Een marktconform salaris in FWG 65 van de GGZ CAO 
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • De mogelijkheid om mee te denken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • De mogelijkheid tot het volgen van verschillende trainingen en cursussen, zodat jij je kunt blijven ontwikkelen

Tevens worden bij Altrecht jaarlijks GZ-psychologen opgeleid tot klinisch psycholoog, dus ook daar ligt een ontwikkelmogelijkheid.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een (bijna) afgeronde opleiding tot GZ-psycholoog en bijbehorende BIG registratie en AGB-code
  • Je beschikt over een LOGO verklaring
  • Je bent een GZ psycholoog die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt en je krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep en krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden voor elke patiënt
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je  graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Je kan feedback goed geven en ontvangen
  • Je hebt kennis van en ervaring met therapeutische behandelingen.

Het inwinnen van referenties kan onderdeel zijn van de procedure.

Nieuwsgierig geworden? 
Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Paul Pronk op nummer 06-52470196 of per mail p.pronk@altrecht.nl

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Ambulant behandelmedewerker voor team het jonge kind

Wat ga je doen?
Als behandelaar binnen team het jonge kind voer je ouder-baby/kind observaties uit en komt er zicht op de ouder-kindinteracties binnen het gezin, waar vaak psychische problematiek van de ouders een rol speelt. Je behandelt de ouder-kindrelatie in  de thuissituatie. Doelen zijn gericht op het bevorderen van de sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind en het bevorderen van het mentaliserend vermogen van ouders om zo de gezonde ouder-kindrelatie te bevorderen en te versterken. Daarnaast voer je gezinsbehandeling uit in de thuissituatie aan kinderen met ontwikkelingsproblematiek, in combinatie met opvoedingsproblematiek. Doelen zijn hierbij gericht op het in gang zetten van veranderingsprocessen en het aanleren van opvoedingsvaardigheden. Je maakt deel uit van een multidisciplinair team, waarmee je regelmatig contact hebt voor casuïstiekbespreking, werkoverleg of intervisie. Je onderhoudt het contact en werkt op een prettige wijze samen met het team het jonge kind, ook met collega’s buiten jouw team en netwerkpartners. 

Wat breng je mee?

  • Voltooide HBO-opleiding (SPH, IW, MW of HBO-V) gericht op ontwikkelingspsychologie/orthopedagogiek bij voorkeur met IMH kennis
  • Bij voorkeur een IMH opleiding en/of een post HBO opleiding intensieve ambulante gezinsbehandeling volgt/heeft afgerond
  • SKJ-geregistreerd
  • Je hebt aantoonbare ervaring en affiniteit in het verrichten van behandeling van zeer jonge kinderen en hun ouders, waarbij vaak sprake is van psychische/psychiatrische problematiek
  • Kennis van hechtingstheorie, systeemtheorie en psychopathologie bij zowel kinderen als volwassenen, alsmede therapeutische en opvoedkundige (deel)technieken
  • Je hebt relativeringsvermogen en kent eigen grenzen als behandelaar
  • Je kunt zelfstandig werken maar bent ook goed in staat om samen te werken met collega’s en ketenpartners
  • Je kunt goed plannen en organiseren, beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B en auto, behandeling vindt vooral in de thuissituatie plaats

Wat bieden wij jou?

  • Een contract voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een salaris in FWG 50/55 op basis van je vooropleiding en relevante werkervaring
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Verschillende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, zodat jij je kunt blijven groeien in jouw rol als behandelaar
  • De kans om mee te denken over ontwikkelingen en verbetermogelijkheden van onze dienstverlening
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team  

Nieuwsgierig geworden? 
Voor meer informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Jikkie Heuker, teamleider tel: 0630369886 of Ellen Hindriks , klinisch psycholoog 0610897035
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.