Ambulant

Klinisch psycholoog AMBIT Nieuwegein

Wat bieden wij jou?

  • Een aanstelling voor onbepaalde tijd
  • Flexibele werktijden (24-36 uur per week, in overleg te bepalen)
  • Een marktconform salaris FWG 75 GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Mogelijkheid tot gebruik van het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden 'Alflex', waarmee je fiscaalvriendelijk jouw salaris kunt inzetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een dynamische functie in de specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • Actieve participatie in het continue verbeteren van behandelingen om steeds beter aan te sluiten bij de behoeften van de patiënt
  • Een persoonlijk opleidingsbudget conform CAO GGZ voor herregistratie in het BIG-register
  • Kansen voor zelfontwikkeling door het volgen van diverse cursussen en trainingen, afgestemd op jouw behoeften en ambities.

Wat breng je mee?

  • Registratie klinisch psycholoog met BIG-registratie en AGB-code
  • Affiniteit met de doelgroep en het vermogen om het volledige verhaal van de patiënt te begrijpen
  • Affiniteit met groepstherapie en het MBT-gedachtengoed, met mogelijkheid tot het volgen van specialistische opleidingen
  • Zelfstandig kunnen werken en tegelijkertijd graag samenwerken in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Motiverende en overtuigende communicatieve vaardigheden
  • Initiatiefrijk, leiderschap en bereidheid om beleidsmatig mee te denken
  • Reflectief vermogen, openheid voor feedback, en het vermogen om zaken bespreekbaar te maken op een prettige manier.

Nieuwsgierig geworden?
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Geen zorgen. Neem gerust contact op met Joan Muijsken, Teammanager, via j.muijsken@altrecht.nl of op nummer: 06-83507450. We staan open voor een gesprek en kijken uit naar jouw nieuwsgierigheid en betrokkenheid bij het welzijn van onze patiënten.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat we bij gelijke geschiktheid voorrang.

PIT-Verpleegkundige – Ambulante team Ouderenpsychiatrie

Wat ga je doen?
In een afwisselende, ambulante baan begeleid je als PIT-verpleegkundige patiënten met complexe psychiatrische problematiek en je ondersteunt hun mantelzorgers. Daarin staat centraal dat jouw patiënten zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Je observeert, motiveert en werkt samen met ketenpartners in de zorg aan de patiënt. Als PIT-verpleegkundige ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de psychiatrisch verpleegkundige zorg van  jouw patiënten.

Je maakt deel uit van een multidisciplinair team, waarbij je geregeld met de SPV als zorgcoördinator overleg hebt over de voortgang van de behandeling van patienten.
Wij vinden het belangrijk dat  je binnen je team een bijdrage levert aan visie- en kwaliteitsontwikkeling, in het bijzonder die van de verpleegkundige zorg.

Wat bieden wij jou?

  • Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband bij goed functioneren
  • Een salaris in FWG 45
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.
  • Een uitdagende, outreachende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten. 
  • Verschillende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, zodat jij je kunt blijven groeien in jouw rol als verpleegkundige
  • De kans om mee te denken over ontwikkelingen en verbetermogelijkheden van onze dienstverlening
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team.
  • Eventueel de mogelijkheid door te stromen naar SPV opleiding en zo door te groeien naar SPV functie. 

Wat neem je mee?

  • Je bent flexibel en werkt graag zelfstandig. En dan ook nog het liefst binnen de ambulante ouderenpsychiatrie. Jij vindt het belangrijk dat patiënten zo lang mogelijk in hun eigen leefsituatie behandeld worden. Het team waarin jij werkt bestaat uit professionals die altijd streven naar de beste zorg.
  • Je hebt een verpleegkundige opleiding afgerond.
  • Je hebt affiniteit met zorg voor ouderen.
  • Binnen deze functie wordt een grote mate van zelfstandigheid verwacht. Je bent in staat en bereid om te reflecteren op je eigen handelen.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie bij Utrecht Stad en West kun je contact opnemen met, Monique Huijbers (teammanager) via m.huijbers@altrecht.nl, telefoon 06-83189662.

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken. 

Bijzonderheden   
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat we bij gelijke geschiktheid voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt, hoe goed bedoeld ook, niet op prijs gesteld.

Verpleegkundige/Casemanager/SPV Gebiedsteam LRVM, Utrecht

Wat ga je doen?
Als verpleegkundige / casemanager heb je je eigen individuele caseload en ben je tegelijk mede verantwoordelijk voor de gezamenlijke groep patiënten. In onderlinge afstemming voer je met de regiebehandelaar en patiënt samen de regie over hulpbronnen en lever je een belangrijke bijdrage aan het wijkgerichte team door maximaal gebruik te maken van de aanwezige multidisciplinaire deskundigheid. Je maakt deel uit van een organisatie waarin enthousiaste, goed opgeleide collega's staan voor de doelgroep en voor het verder optimaliseren van de zorgverlening.

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris in FWG 50 (HBO) of FWG 55 (post-HBO)
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Een uitdagende, outreachende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team.
  • SPV: Je bent bereid een aantal keer per maand mee te werken in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen in FWG 60.

Wat breng je mee?

  • Voltooide HBO opleiding (Social Work / SPH / MWD / Verpleegkundige), bij voorkeur aangevuld met een post HBO opleiding GGZ-agoog of voltooide verpleegkundige HBO-opleiding bij voorkeur aangevuld met een opleiding Casemanagement op (post) HBO niveau, GGZ-agoog of SPV. Voor agogische functiehouders: beroepsregistratie als GGZ-agoog
  • Voor verpleegkundige functiehouders: BIG registratie, AGB en registratie in het kwaliteitsregister V&VN
  • Je hebt, bij voorkeur, een aantal jaar ervaring met het werken binnen de psychiatrie
  • Je hebt kennis en ervaring met rehabilitatie herstel en behandeling van de doelgroep
  • Je bent iemand die oog en oor heeft voor het hele verhaal van de patiënt en juist daarom ben je sterk in het maken van contact met patiënten, naasten en netwerkpartners
  • Je werkt graag outreachend en ziet dit als een mooie uitdaging
  • Je werkt graag samen in een team en bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen en dit bespreekbaar te maken
  • Jij denkt graag in mogelijkheden in plaats van in problemen, en zet hierbij jouw creatief oplossend vermogen in
  • Je werkt graag in een dynamische en interessante omgeving.

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Annemieke Geuze, Teamleider, en/of Mireille ’s-Gravesande Inhoudelijk leidinggevende/Psychiater. Beide telefonisch bereikbaar op 030-2308848 of per mail via a.geuze@altrecht.nl.

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken of een dagdeel mee te lopen, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige locatie Woerden

Wat ga je doen?
Als SPV / casemanager verpleegkundige maak je deel uit van een multidisciplinair team, waarin iedereen vanuit haar eigen expertise bijdraagt aan een gezamenlijk doel: goede zorg voor onze patiënten. In onderlinge afstemming met andere behandelaren voer je de regie over de contacten met jouw caseload. Je gaat op huisbezoek of hebt afspraken met de patiënten op onze locatie in Woerden (Blekerijlaan 3).
In deze afwisselende functie houd je je bezig met verschillende onderdelen van het behandelproces. Intakes, het optreden en samenwerken in crisissituaties en het verzorgen van systeem- en klachtgerichte behandelingen zijn hier voorbeelden van.
Je bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag.

Naast het werken op jouw afdeling, werk je (als SPV) een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Wat bieden wij jou?
Een gezellig team met hart voor het vak en de doelgroep. Het is een vrij nieuw team met veel ruimte voor groei en ontwikkeling. In het team kijken we waar ieders kracht ligt en zetten we zo samen een sterke samenwerking neer. Daarnaast kom je te werken in het mooiste kantoor van Altrecht. Door onze uitgestrekte regio kom je met de fiets of auto op de prachtigste plekken.

  • Een salaris in FWG 55, diensten voor de crisisdienst worden in FWG 60 uitbetaald
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand) en een eigen balansbudget
  • Een uitdagende, outreachende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair ervaren team
  • Een werkplek in een pand waar ook andere afdelingen van Altrecht zitten en de lijntjes daardoor kort zijn
  • Een werkgebied dat goed op de fiets te bereiken is; er zijn voor het team elektrische fietsen beschikbaar. Voor grotere afstanden is een auto beschikbaar.

Wat breng je mee?

  • Voltooide verpleegkundige opleiding aangevuld met de opleiding tot SPV
  • Voor verpleegkundige functiehouders: BIG registratie, AGB en registratie in het kwaliteitsregister V&VN
  • Je hebt bij voorkeur een aantal jaar ervaring met het werken binnen de psychiatrie
  • Je hebt kennis en ervaring met rehabilitatie herstel en behandeling van de doelgroep
  • Ervaring in de ontwikkeling van ketenzorg en netwerkontwikkeling is een pré
  • Je bent iemand die oog en oor heeft voor het hele verhaal van de patiënt en juist daarom ben je sterk in het maken van contact met patiënten, naasten en netwerkpartners
  • Je werkt graag outreachend en ziet dit als een mooie uitdaging
  • Je werkt graag samen in een team en bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen en dit bespreekbaar te maken
  • Jij denkt graag in mogelijkheden in plaats van in problemen, en zet hierbij jouw creatief oplossend vermogen in
  • Je bent digitaal vaardig, kunt planmatig werken en zorgt dat je voldoet aan de afgesproken tijdsnormen aan directe zorgtijd
  • Je werkt graag in een dynamische omgeving en hebt een hoge stressbestendigheid.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Peter Hopman, teammanager. Telefonisch bereikbaar op 06-82682157 of via de mail: p.hopman@altrecht.nl
Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Willemijn Corver, Psychotherapeut en team-professional. Telefoon: 06-22678349, mail: w.corver@altrecht.nl

Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op, zodat we je meer kunnen vertellen over hoe we werken en welke rol de SPV heeft. Een 28-urige werkweek is ook bespreekbaar. 

Bijzonderheden          
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Gezien interne mobiliteit belangrijk is, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

ANIOS bij het gebiedsteam in Woerden

Wat ga je doen?
We zoeken een arts die flexibel inzetbaar is binnen het gebiedsteam. Je krijgt de kans om ervaring op te doen in een zeer divers vakgebied, waarbij je werkzaamheden onder andere bestaan uit psychiatrische beoordelingen in en buiten de instelling, en uitgebreide psychiatrische behandeling. Je maakt kennis met een breed scala aan psychiatrische diagnoses waarbij een patiëntgerichte visie voorop staat. De belangrijkste taken zijn diagnostiek, medicamenteuze behandeling, crisisinterventies en uiteraard het opbouwen van een behandelrelatie. Er is in korte tijd veel te leren over de psychiatrie en de ziektebeelden in de psychiatrie. Hierbij bezoek je ook diverse locaties, zoals thuis bij patiënten, in beschermde woonvormen of andere afdelingen van Altrecht. Je werkt nauw samen met collega's en externe partners om passend beleid te bepalen voor de patiënten. Als arts assistent werk je nauw samen in een multidisciplinair team met (Sociaal Psychiatrisch-) Verpleegkundigen, GGZ-agogen, Psychologen en een Verpleegkundig Specialist en je werk altijd onder supervisie van een psychiater. Deze rol biedt een perfecte balans tussen zelfstandig werken en intensieve begeleiding, waardoor je je kunt ontwikkelen binnen de psychiatrie. Naast het werken bij het gebiedsteam, werk je een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen. 

Wat bieden wij jou?

  • Een contract voor de duur van een jaar, met uitzicht op verlenging voor 32-36 uur per week
  • Een marktconform salaris in FWG 65 van de GGZ CAO
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende baan in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je écht het verschil kunt maken voor onze patiënten
  • Binnen onze instelling bestaat daarnaast de mogelijkheid om deel te nemen aan RINO-gecertificeerd onderwijs (een dagdeel per week)
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast team.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een opleiding tot basisarts bij voorkeur met ervaring psychiatrie
  • Je bent bereid een aantal keer per maand mee te werken in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen
  • Je bent in staat te werken in een multidisciplinair team
  • Je Nederlandse taalbeheersing in woord en geschrift is uitstekend
  • Je bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je vindt het prettig om in een dynamische, soms hectische, werkomgeving te functioneren
  • Je bent daadkrachtig en in staat om zelfstandig te werken 
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs.

Nieuwsgierig geworden?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Peter Hopman, teammanager. Telefonisch bereikbaar op 06 – 82682157, of via de mail: p.hopman@altrecht.nl
Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Nicole de Boer – Kreeft, psychiater. Telefonisch bereikbaar via 030 – 3103530, of via mail n.de.boer.kreeft@altrecht.nl

Twijfel je of deze baan iets voor jou is neem ook dan gerust contact op, zodat we je meer kunnen vertellen over hoe we werken en welke rol de ANIOS heeft. Een 24 of 28-urige werkweek is ook bespreekbaar. 

Bijzonderheden  
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige – Persoonlijkhiedsstoornissen (Ambit)

Hechten en vertrouwen krijgen
AMBIT is een werkvorm die is gebaseerd op mentaliseren. Een mentaliserende houding betekent een open, nieuwsgierige houding naar het begrijpen van het eigen gedrag en het gedrag van anderen als gevolg van mentale toestanden zoals gevoelens, wensen, bedoelingen etc. Het is de bereidheid om te proberen te begrijpen hoe het is om jou te zijn op dit moment. De behandeling is erop gericht om weer in contact te komen, weer te kunnen hechten aan de mensen om je heen en vertrouwen in hen te krijgen. Het versterken van gezonde bestaande relaties is een belangrijke manier ter ondersteuning omdat daardoor de behandeling vaak beter wordt volgehouden.

Wat ga je doen?
Je behandelt volwassenen met persoonlijkheidsproblematiek in een ambulante setting door middel van individuele- en groepstherapie (o.a. MBT, VERS, SoVa). Als SPV heb je je eigen individuele caseload en ben je tegelijk mede verantwoordelijk voor een gezamenlijke caseload. Daarnaast heb je een rol in het overleggen met verwijzers over nieuwe aanmeldingen voor het team, doe je intakes, maak je behandelplannen en onderhoud je contact met ketenpartners waarbij je bijvoorbeeld kunt denken aan consultatie en deskundigheidsbevordering. Ook draag je bij aan het planmatig werken in het team. 
Naast jouw rol in de behandeling, vinden wij ook jouw mening over de ontwikkeling van het behandelbeleid en de kwaliteit van zorg belangrijk. Je maakt deel uit van een team waarin enthousiaste collega’s staan voor de doelgroep en voor het optimaliseren van de zorgverlening. Jouw inbreng hierbij wordt daarbij gewaardeerd. Uiteraard zorg je dat je bijdraagt aan doelmatige zorg en  rapporteer je tijdig jouw behandelcontacten.
Altrecht vindt het belangrijk om oog en oor te hebben voor het hele verhaal van de patiënten, met hun naasten en de context. Vanuit die visie werken we dan ook veel samen met diverse netwerkpartners, waarbij je als sociaal psychiatrisch verpleegkundige in staat bent deze samenwerking te verbeteren of uit te breiden. 

Wat bieden we jou?
Een uitdagende en dynamische functie binnen een professioneel en gedreven team. Je krijgt een interne opleiding in Mentalization Based Therapy, AMBIT en leren omgaan met chronische suïcidaliteit. In het eerste jaar krijg je wekelijks werkbegeleiding van een ervaren collega. Daarnaast is er maandelijks teamintervisie en dagelijks patiënten overleggen met het multidisciplinair team. 

We zijn gevestigd in een vleugel van het St. Antonius ziekenhuis, op 10 min loopafstand van Station Woerden en 10 minuten reistijd per trein van en naar Utrecht Centraal.

Wat bieden wij jou nog meer?

  • Een marktconform salaris van de GGZ CAO
  • Het comfort van een aanstelling voor onbepaalde tijd
  • 24 – 36 uur in overleg te bepalen
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Een functie waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • Er is de mogelijkheid om op locatie werkbegeleiding van een ervaren collega te krijgen
  • Naast het werk voor de teams voor patiënten met persoonlijkheidsstoornissen, wordt er over de teams heen nauw samengewerkt ten behoeve van vraaggestuurde en oplossingsgericht aanbod.

Wat breng je mee?

  • Registratie als Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige met BIG-registratie en AGB-code
  • Affiniteit met de doelgroep en het vermogen om het volledige verhaal van de patiënt te begrijpen
  • Bereidheid tot affiniteit met groepstherapie en schematherapie, met mogelijkheid tot het volgen van specialistische opleidingen
  • Zelfstandig kunnen werken en tegelijkertijd graag samenwerken in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Motiverende en overtuigende communicatieve vaardigheden
  • Initiatiefrijk, leiderschap en bereidheid om beleidsmatig mee te denken
  • Reflectief vermogen, openheid voor feedback, en het vermogen om zaken bespreekbaar te maken op een prettige manier.
  • Dinsdag is een verplichte werkdag, naast ook de woensdag en/of de vrijdag.

Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op met: Mijke van der Kuilen-Vanwesenbeeck, Teammanager Zorg, via m.vanwesenbeeck@altrecht.nl of op nummer 06-23980747.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.
Werkgebied Altrecht Utrecht West (standplaats Woerden).

GZ-psycholoog Altrecht focaal Stad Utrecht

Wat ga je doen?
Als GZ-Psycholoog speel je een belangrijke rol in de behandeling van onze patiënten. Binnen een multidisciplinair team voer je individuele en/of groepsbehandelingen uit. Daarnaast houd je je bezig met intakes, het opstellen van behandelplannen en psychodiagnostisch onderzoek. Naast jouw rol in de behandeling vinden wij ook jouw mening over de ontwikkeling van het behandelbeleid en de kwaliteit van zorg belangrijk. Om de zorg aan onze patiënten te blijven verbeteren denk je hier samen met jouw team over na, waarbij jouw inbreng erg wordt gewaardeerd.

In je werk kijk en luister je naar het hele verhaal van de patiënt, om zo de herstelondersteunende zorg te bevorderen. Het betrekken van naasten en netwerkpartners vind je hierbij dan ook belangrijk en vanzelfsprekend.

 Wat bieden wij jou?

  • Een aanstelling voor bepaalde tijd met mogelijkheid tot contract voor onbepaalde tijd 
  • Een marktconform salaris in FWG 65 van de GGZ CAO 
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • De mogelijkheid om mee te denken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • De mogelijkheid tot het volgen van verschillende trainingen en cursussen, zodat jij je kunt blijven ontwikkelen.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding tot GZ-psycholoog en bijbehorende BIG-registratie en AGB-code.  
  • Je hebt affiniteit en relevante  ervaring in de psychiatrie en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag.
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Je kan feedback goed geven en ontvangen.
  • Je hebt kennis van en ervaring met therapeutische behandelingen.
  • Je bent enthousiast en positief ingesteld.

Wie zijn wij?                                                          
 Altrecht is één van de grootste organisaties in Nederland die specialistische zorg verleent aan mensen met ernstige psychiatrische problemen. We hebben ruim 2400 medewerkers, verspreid over verschillende locaties in de regio Utrecht.
Altrecht gelooft dat je mensen pas echt goed kunt helpen als je hen op méér gebieden dan alleen psychische zorg helpt. Bijvoorbeeld met werk, wonen en inkomen. Daarom ontwikkelt Altrecht zich meer en meer naar een netwerkorganisatie waarin we intensief samenwerken met andere zorgorganisaties.

Nieuwsgierig geworden? 
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Gabrielle Kaspers, teamleider, op 06-83025994 of per mail g.kaspers@altrecht.nl. Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Gezien interne mobiliteit belangrijk is, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

 
 

GZ-psycholoog GIT-PD Leidsche Rijn

Wat ga je doen?
Als GZ-psycholoog speel je een belangrijke rol in de behandeling van onze patiënten. Binnen een multidisciplinair team voer je individuele en/of groepsbehandelingen uit. Daarnaast houd je je bezig met intakes, het opstellen van behandelplannen en psychodiagnostisch onderzoek. Naast jouw rol in behandeling en onderzoek vinden wij ook jouw mening over de ontwikkeling van het behandelbeleid en de kwaliteit van zorg belangrijk. Om de zorg aan onze patiënten te blijven verbeteren denk je hier samen met jouw team over na, waarbij jouw inbreng erg wordt gewaardeerd
In je werk kijk en luister je naar het hele verhaal van de patiënt, om zo de herstelondersteunende zorg te bevorderen. Het betrekken van naasten en netwerkpartners vind je hierbij dan ook belangrijk en vanzelfsprekend.
Vanuit de functie van GZ-psycholoog lever je dus een belangrijke bijdrage aan het vinden, ontwarren en versterken van de gezonde lijn in het verhaal van onze patiënten. 

 Wat bieden wij jou?

  • Het comfort van een aanstelling voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
  • Een marktconform salaris in FWG 65 van de GGZ CAO 
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement
  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • De mogelijkheid om mee te denken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • De mogelijkheid tot het volgen van verschillende trainingen en cursussen, zodat jij je kunt blijven ontwikkelen
  • Tevens worden bij Altrecht jaarlijks GZ-psychologen opgeleid tot klinisch psycholoog, dus ook daar ligt een ontwikkelmogelijkheid.

Wat breng je mee?

  • Ervaring in het behandelen van (complexe) persoonlijkheidsproblematiek. Het is een pré wanneer je daarnaast kennis hebt van, ervaring hebt met traumabehandeling.
  • Je beschikt over een (bijna) afgeronde opleiding tot GZ-psycholoog en bijbehorende BIG registratie en AGB-code
  • Je beschikt over een LOGO verklaring
  • Je bent een GZ-psycholoog die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt en je krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep en krijgt er energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden voor elke patiënt
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je  graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Je kan feedback goed geven en ontvangen
  • Je hebt kennis van en ervaring met therapeutische behandelingen.
  • Het inwinnen van referenties kan onderdeel zijn van de procedure.

Nieuwsgierig geworden? 
Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Regina Heeringa Teammanager op nummer 06-20742764 of per mail r.heeringa@altrecht.nl
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op; je bent van harte welkom om kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.

Bijzonderheden    
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Klinisch Psycholoog GIT-PD Utrecht Leidsche Rijn

Wat ga je doen?
We zoeken een Klinisch Psycholoog voor patiëntenzorg binnen onze afdeling ambulante behandeling. Je werkt als regiebehandelaar en coördinerend behandelaar binnen een multidisciplinair team en werkt samen met patiënten, hun naasten, collega’s binnen de poli GitPD. Als Klinisch Psycholoog heb je een coachende en motiverende rol richting je collega’s. Begeleiding en supervisie van psychologen in opleiding tot GZ-psycholoog, klinisch psycholoog of psychotherapeut is één van je taken. Je durft leiding te nemen en streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen binnen het maatschappelijke/financiële spanningsveld waar de specialistische GGZ zich in bevindt. Je draagt bij aan het formuleren van beleid en het uitdragen van verbetering van de behandelprocessen.
 
Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en dynamische baan in de (hoog)specialistische GGZ
  • Samenwerking met een betrokken en enthousiast multidisciplinair team
  • De kans om jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen. We gaan hierover graag met je in gesprek
  • Een aanstelling voor een jaar met de intentie het om te zetten naar  onbepaalde tijd.
  • Een marktconform salaris FWG 75, conform de CAO GGZ
  • Een persoonlijk opleidingsbudget
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand)
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding tot Klinisch Psycholoog
  • Je beschikt over een BIG-registratie en AGB-code
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Je kan feedback goed geven en ontvangen
  • Je neemt graag initiatief en leiding en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbeteringen
  • Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Vraag je je af of deze baan iets voor jou is? Neem dan gerust contact op met Regina Heeringa 06-20742764; je bent van harte welkom om kennis te maken, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken. 
 
Bijzonderheden          
Interne en externe sollicitaties worden tegelijk in behandeling genomen. Omdat we interne mobiliteit belangrijk vinden, heeft de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang.

Psychiater GIT-PD Houten (standplaats Nieuwegein)

Wat ga je doen?
Als psychiater ga je werken bij een GIT-PD Houten in de regio, overigens net als het andere GIT-PD team van Lekstroom werkzaam vanuit onze locatie in Nieuwegein. Maar ook met de andere teams binnen en buiten de regio wordt er nauw samengewerkt. Als psychiater speel je een belangrijke rol in zowel het borgen en doorontwikkelen van de specialistische behandeling als het zorgdragen van de inhoud. Als een van de hoofdbehandelaren ben je medeverantwoordelijk voor de behandeling van de patiënten binnen jouw afdeling. Zo houd je je bezig met intakes, het opstellen en uitvoeren van behandelplannen, diagnostiek en het uitvoeren van (groeps)therapie en farmacotherapie. Dit doe je zeker niet alleen; vanuit een multidisciplinair team wordt met elkaar gewerkt aan de zorg aan onze patiënten. Als psychiater heb je hierin een adviserende en coachende rol richting jouw collega’s en durf je de leiding te nemen.

Je streeft ernaar de zorg steeds weer naar een hoger niveau te brengen en levert een actieve bijdrage aan de kwaliteit en het functioneren van je team, de zorg in de regio en de veranderprocessen. Jouw mening over beleidsmatige onderwerpen en verbeteringen in behandelprocessen wordt dan ook erg gewaardeerd. Altrecht vindt het belangrijk om oog en oor te hebben voor het hele verhaal van de patiënten, met hun naasten en de context. Vanuit die visie werken we dan ook veel samen met diverse netwerkpartners, waarbij je als psychiater in staat bent deze samenwerking te verbeteren of uit te breiden.
Naast het werken op jouw afdeling, werk je een aantal keer per maand mee in de 24-uurs bereikbaarheids- en aanwezigheidsdiensten van Altrecht. Uiteraard gelden hiervoor passende toeslagen en compensatieregelingen.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en dynamische baan als psychiater in de (hoog)specialistische GGZ bij een dynamisch team.
  • Samenwerking met betrokken en enthousiaste multidisciplinaire teams.
  • Een steunende en kundige psychiatergroep, met de collega’s van de andere teams die in hetzelfde gebouw werken.
  • Een marktconform salaris in de AMS-schaal van de GGZ CAO.
  • Het comfort van een aanstelling voor onbepaalde tijd.
  • 16 – 24 uur in overleg te bepalen.
  • Een  eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand).
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.
  • Een persoonlijk opleidingsbudget conform CAO GGZ t.b.v. herregistratie in het BIG-register.
  • Een functie waar je actief kan meedenken over verbeterpunten in onze behandelingen, zodat we steeds blijven aansluiten bij de behoefte van de patiënt
  • De kans om jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en trainingen. Aangezien dit per persoon en per werkplek maatwerk vraagt, gaan we hierover graag met je in gesprek.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt (bijna) over een registratie als psychiater en bijbehorende BIG registratie en AGB-code. Ben je bijna klaar met jouw opleiding tot psychiater? Ook dan gaan we graag met je in gesprek over de mogelijkheden.
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en bent iemand die kijkt en luistert naar het hele verhaal van de patiënt. Je krijgt er daarbij energie van om steeds weer de passende (behandel)weg te vinden in de complexiteit van elke zorgvraag
  • Je hebt affiniteit met de behandeling van persoonlijkheidsstoornissen. Je bent zo nodig bereid op dit specialistische terrein opleiding te volgen.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar tegelijk werk je graag samen met collega’s in een multidisciplinair team en met externe netwerkpartners.
  • Je bent in staat om mensen te motiveren en je geeft met een gezonde dosis overtuigingskracht richting aan het zorgbeleid. De combinatie van sociale en communicatieve vaardigheden maken je tot een goede gesprekspartner.
  • Je neemt graag initiatief en leiding en denkt actief mee over beleidsmatige onderwerpen en mogelijkheden tot verbeteringen.
  • Je kunt goed reflecteren op je eigen handelen en maakt zaken bespreekbaar. Feedback geven en ontvangen is voor jou vanzelfsprekend en dit doe je op een prettige manier.
  • Het inwinnen van referenties is onderdeel van de procedure.

Nieuwsgierig geworden?
Twijfel je of deze baan iets voor jou is? Neem ook dan gerust contact op met: Herman Roest, Teammanager, via h.roest@altrecht.nl  of op nummer 06-51126109.
Je bent van harte welkom om kennis te maken of een dagdeel mee te lopen, zodat we je kunnen vertellen hoe we werken.